بازدید 4467

محرومیت و جریمه سنگین برای ستاره حریف استقلال

کد خبر: ۷۶۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 24 January 2018

ستاره تیم فوتبال العین امارات حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ازسوی فدراسیون فوتبال این کشور با محرومیت روبرو شد.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون فوتبال امارات روز گذشته عمر عبدالرحمان و علی مبخوط، ستاره های تیم های العین و الجزیره امارات را به دلیل اینکه شب قبل از بازی فینال جام خلیج فارس هتل محل اقامت تیم را ترک کرده بودند، 4 جلسه از همراهی تیم های شان محروم کرد. 

علاوه بر محرومیت آنها از بازی های داخلی با تیمهای باشگاهی، همچنین فدراسیون آنها را به پرداخت 50هزار درهم (حدود 65میلیون تومان) و توبیخ کتبی نیز محکوم کرده است. محمد فوزی هم که به دلیل مصدومیت در لیست حضور نداشت، به توبیخ کتبی و پرداخت 40 هزار درهم محکوم شد. مروان بن غلیطه، رئیس فدراسیون فوتبال امارات، در کنفرانس خبری گفت: «عمر عبدالرحمان، علی مبخوط و محمد فوزی شب قبل از بازی فینال مقابل عمان از کمپ تیم خارج شدند و این اتفاق بدون اجازه از سرمربی تیم و خارج از برنامه صورت گرفت. این 3بازیکن به کمیته انضباطی فرستاده شده اند تا تصمیم مناسب در خصوص آنها گرفته شود.» 

گفتنی است در بازی فینال جام خلیج فارس، عمرعبدالرحمان در دقیقه90 یک پنالتی را ازدست داد و کار به ضربات پنالتی کشید. در ضیافت پنالتی ها هم عبدالرحمان پنالتی اماراتی ها را هدر داد و بیشترین کمک را به قهرمانی تیم عمان کرد. پس از این بازی وقتی خشم مردم امارات برانگیخته شده بود، یک خبرنگار خبری مبنی بر خوشگذرانی اماراتی ها درشب قبل از بازی نهایی منتشر کرد که فوتبال امارات را تکان داد و مردم این کشور از مسئولان فدراسیون خواستند که هر بازیکنی در این موضوع مقصر بوده را بدون چشم پوشی محروم کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها