بازدید 4347

خبرخوش برای استقلال از لیست الهلال

کد خبر: ۷۶۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 24 January 2018

در فهرست اولیه تیم الهلال برای لیگ قهرمانان آسیا نام چند بازیکن بزرگ و تاثیرگذار این تیم به چشم نمی‌آید و این موضوع در وهله نخست خبر خوبی برای استقلالی هاست.

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی و ‌به نقل از العاجل، الهلال عربستان یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. الهلال فصل قبل هم با شکست سنگین تیم فوتبال پرسپولیس توانست به فینال راه پیدا کند اما در نهایت برابر نماینده ژاپن تن به شکست داد و از بالا بردن جام بازماند.

الهلال در فصل جدید با استقلال هم گروه است. این تیم عربستانی فهرست اولیه خود برای لیگ قهرمانان آسیا را ارسال کرده و در این فهرست نام چند بازیکن بزرگ به چشم نمی‌آید. عبدالله المعیوف، علی البلیهی، محمد البریک، یاسر الشهرانی، حسن کادش، عبدالملک الخیبری، عبدالله الحافظ، أسامة هوساوی، محمد جحفلی، فیصل درویش، عبدالله عطیف، نیکولاس ملیسی، ماجد النجرانی، ناصر الدوسری، مهند فلاتة، مروان الحیدری، فهد الرشیدی، مجاهد المنیع، محمد کنو، محمد الشلهوب، مختار فلاتة، سالم الدوساری، نواف العابد ، ریواس و مجاهد المنیع.

در این فهرست 25 الهلال نام بازیکنان بزرگی همچون عمر خربین، یاسر القحطانی، علی الحبسی و عبدالله الزوری به چشم نمی آید. البته این فهرست اولیه است و الهلال این اجازه را دارد که پنج تغییر در فهرست خود به وجود آورد. به عنوان مثال با توجه به پیوستن الدوساری به ویارئال یک بازیکن دیگر جایگزین او خواهد شد و یا اشرف بن شرقی که به تازگی به الهلال پیوست در فهرست نهایی قرار خواهد گرفت. قرار است که الهلال دو بازیکن خارجی جدید هم جذب کند.

تیم فوتبال الهلال عربستان

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل