بازدید 8030
گزارش

رحیمی یا شهنازی؟سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی کیست؟

برای سرپرستی کاروان دو پیش بینی وجود دارد. اول اینکه اصغر رحیمی که بیش از این بر انصراف خود از این جایگاه تاکید کرده به کار خود ادامه دهد. برخی اخبار از حمایت بعضی اعضای مجمع و گفت‌و‌گوی آنها با رحیمی خبر می‌دهد. عده ای دیگر شهنازی را گزینه اصلی می دانند
کد خبر: ۷۶۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 24 January 2018

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک قرار است در جلسه بعدی خود تکلیف سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ را مشخص کند که در آستانه بازی های آسیایی هنوز مشخص نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، نخستین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در دوره جدید صبح روز گذشته برگزار شد که مهم‌ترین موضوع در این نشست مسائل مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا بود. اعضای هیات اجرایی در حالی به بررسی آخرین وضعیت کاروان ایران پرداختند که مهم‌ترین دغدغه و نگرانی آنها نهایی شدن اسامی ورزشکاران اعزامی و تعداد رشته‌هایی است که ایران در آن شرکت خواهد کرد.

رحیمی یا شهنازی؟سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی کیست؟

کاروان‌های اعزامی به مسابقات جاکارتا تا 7 روز آینده باید رشته‌هایی که قصد حضور در آن دارند را به کمیته برگزاری مسابقات اعلام کنند. همچنین تا 25 رور آینده تعداد ورزشکاران در هر رشته یا ماده باید اعلام شود. این در حالی است که به گفته یکی از اعضای هیات اجرایی فرصت زیادی برای تهیه بلیط ورزشکاران وجود ندارد و این امر هم باید تا حداکثر یک ماه آینده محقق شود.

به گفته اصغر رحیمی، که پیش‌تر و در روزهای پایانی هیات اجرایی دوره گذشته به عنوان سرپرست کاروان ایران منصوب و بعد از حذف نامش از لیست خبره‌های ورزشی انصرافش را از سرپرستی اعلام کرده بود، امور مربوط به ثبت نام کاروان ایران در حال پیگیری است اما ظاهرا اعضای هیئت اجرایی از بابت امور کاروان نگرانی دارند و این موضوع را به عنوان دستور کار خود در جلسات آتی کمیته قرار داده‌اند.

همچنین گفته می‌شود تعیین تکلیف وضعیت سرپرستی کاروان از دیگر موضوعات مهم نشست بعدی هیات اجرایی خواهد بود. در این بین برای سرپرستی کاروان دو پیش بینی وجود دارد. اول اینکه اصغر رحیمی که بیش از این بر انصراف خود از این جایگاه تاکید کرده به کار خود ادامه دهد. برخی اخبار از حمایت بعضی اعضای مجمع و گفت‌و‌گوی آنها با رحیمی خبر می‌دهد. از طرفی برخی دیگر بر این باورند که موضع گیری قاطع رحیمی در آن زمان و مصاحبه‌های وی و تاکیدهای چندباره او مبنی بر عدم تمایل برای سرپرستی کاروان ایران و انصراف از این سمت، حضور مجدد وی را منتفی کرده و شهنازی به عنوان دبیرکل اصلی‌ترین گزینه برای سرپرستی کاروان ایران خواهد بود.

با این شرایط و با توجه به نیاز سرعت عمل برای پیگیری امور کاروان ایران در بازی‌های آسیایی، به نظر می‌رسد طی چند روز آینده و در جلسه بعدی هیئت اجرایی سرپرست کاروان ایران مشخص شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار