بازدید 5318
برای حمایت از تولید داخلی؛

ترامپ تعرفه‌ سنگین بر واردات ماشین لباسشویی وضع کرد

نماینده تجارت آمریکا، رابرت لایتایزر اعلام کرد که دونالد ترامپ اعمال تعرفه‌هایی را بر واردات صفحات خورشیدی و انواع ماشین‌های شوینده، تایید کرده است.
کد خبر: ۷۶۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵ 24 January 2018

نماینده تجارت آمریکا، رابرت لایتایزر اعلام کرد که دونالد ترامپ اعمال تعرفه‌هایی را بر واردات صفحات خورشیدی و انواع ماشین‌های شوینده، تایید کرده است.

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، نماینده تجارت آمریکا، رابرت لایتایزر اعلام کرد که دونالد ترامپ اعمال تعرفه‌هایی را بر واردات صفحات خورشیدی و انواع ماشین‌های شوینده، تایید کرده است.

این تعرفه‌های محافظه‌کارانه برای هر دو نوع واردات ذکر شده در سال اول نرخ بالاتری خواهند داشت و در سال‌های بعد کاهش می‌یابند. برای سال اول بر واردات صفحات خورشیدی تعرفه‌ای ۳۰ درصدی اعمال خواهد شد.

 دفتر لایتایزر اعلام کرد که نماینده تجاری توصیه‌های خود را بر اساس یافته‌های مستقل و فراحزبی کمسیون تجارت بین‌الملل آمریکا، به رئیس جمهور ارائه کرده است.

طبق اعلام این دفتر از این نهاد خواسته شده بود که بررسی کند آیا واردات خارجی ماشین‌های شوینده و صفحات خورشیدی، تاثیر مخرب جدی‌ بر تولیدکنندگان داخلی دارد یا خیر.

لایتایزر در بیانیه‌ای گفت: اقدامات رئیس‌جمهور بار دیگر نشان می‌دهد که دولت ترامپ همیشه از کارگران، کشاورزان، دامداران و تجارت‌های آمریکایی دفاع می‌کند.

هر چند برخی دیگر معتقدند که این حرکت برای اقتصاد آمریکا بد خواهد بود.

مایک بلومبرگ، میلیاردر و شهردار سابق نیویورک، در توییتر خود نوشت: تعرفه بستن به پنل‌های خورشیدی تا ۳۰ درصد، مشاغل آمریکایی را نابود خواهد کرد، هزینه الکتریسیته را در آمریکا بالا خواهد برد و به محیط زیست آسیب خواهد رساند. کنگره باید از کارگران و مصرف‌کنندگان آمریکایی دفاع کند و این تصمیم مضر دولت را لغو کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی