بازدید 7712

تصادف مرگبار در بزرگراه شهید خرازی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از زخمی شدن سه سرنشین و فوت یک خانم مسن بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پرشیا با گاردریل بزرگراه خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰ 24 January 2018

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از زخمی شدن سه سرنشین و فوت یک خانم مسن بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پرشیا با گاردریل بزرگراه خبر داد.

جلال ملکی در گفت وگو باخبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۹:۰۷ امشب یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه خرازی نرسیده به جاده سایت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ایستگاه شماره ۸۰ به محل حادثه اعزام می‌شود خاطر نشان کرد: در محل یک دستگاه خودروی سواری پرشیا با ۴ سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد گاردریل و تیر چراغ برق میانی بزرگراه وارد محوطه فضای سبز میانی بزرگراه شده و در همان محل متوقف می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: پیش از رسیدن آتش نشانان هر ۴ نفر از خودرو خارج شده بودند و ترافیک سنگین ایجاد شده بود که آتش‌نشانان ایمن سازی‌های لازم را انجام دادند و با حضور عوامل اورژانس هر ۴ نفر تحویل اورژانس شده و اقدامات اولیه درمانی انجام شد.

ملکی خاطر نشان کرد: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد یکی از سرنشینان که خانم ۷۰ساله‌ای بود بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی