بازدید 3452

30 تا 40 درصد زلزله زدگان در چادرها زندگی‌ می‌کنند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به اینکه 30 الی 40 درصد مردم در چادرها زندگی‌ می‌کنند، گفت: متأسفانه خدمت به زلزله زدگان غرب کشور با تبعیض در حال تلخ شدن است.
کد خبر: ۷۶۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 23 January 2018

 

عبدالرضا مصری در نشست علنی امروز (سه شنبه، 3 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: متأسفانه خدمت به زلزله زدگان غرب کشور با تبعیض در حال تلخ شدن است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 30 الی 40 درصد مردم زلزله زده در چادرها زندگی‌ می‌کنند، اظهار کرد: مقرر شد صد هزار کانکس به زلزله‌زدگان داده شود در حالی که با بروز برخی مشکلات مانند اینکه فردی مستأجر است و غیره از این کار امتناع می‌شود و مردم مشکل دارند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع امهال وام نیز مطرح است زیرا اقتصاد منطقه با مشکل مواجه است و در این خصوص نیز باید اقدامی جدی صورت گیرد.

همچنین علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص تذکر مصری خاطر نشان کرد: وزیر کشور و سازمان مدیریت بحران باید در این خصوص پاسخگو باشند از این رو پیشنهاد می‌شود آقای وزیر باید ضمن توجه به گزارشی در خصوص روند امور ارائه کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار