بازدید 4976
۳

فیکس شدن فوتبالیست مشهور و ربطش به قراردادبستنی!

کد خبر: ۷۶۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 23 January 2018

یک بازیکن معروف که به خاطر اتفاقات عجیب و غریب پیرامونش به نیمکت چسبیده بود بعد از آنکه دید قرارداد میلیاردی‌اش با یک شرکت لبنی روی هواست دست به اقدامات تازه‌ای زد!

به گزارش تابناک ورزشی، درحالی که برخی مربیان لیگ برتری تلاش زیادی کرده‌اند تا به جوانان میدان بیشتری دهند و راه را برای پیشرفت آنها فراهم کنند و پا به سن گذاشته‌ها را روی نیمکت بنشانند، دست های پشت پرده در یک تیم مشهور قویتر از تصمیم سرمربی عمل کرد و یک نیمکت نشین را فیکس کرد!
این تیم لیگ برتری که روزهای خوبی را نداشت با میدان دادن به یک جوان شرایط خوبی پیدا کرد و توانست به موقعیت خوبی هم در جدول دست پیدا کند که نقش آن بازیکن جوان در این موفقیت بسیار پررنگ بود اما زمانی که تعدادی از هواداران مقابل بازیکن پا به سن گذاشته اقدام به تشویق این جوان کردند، خبر نداشتند که مقدمات نیمکت نشینی او را فراهم کرده اند. 

ناراحتی بازیکن پا به سن گذاشته از این تشویق ها و فشار نیمکت نشینی های پرتعداد و البته مهمتر از همه قرارداد میلیاردی با یک شرکت لبنی برای تبلیغ بستنی، سبب شد از همان زمان پروژه نیمکت نشین کردن بازیکن جوان کلید بخورد. فعالیت های عجیب در فضای مجازی و حاشیه سازی برای بازیکن جوان و راه انداختن جنگ های روانی بالاخره کار خودش را کرد و بازیکن جوان در ناباوری اهالی فوتبال به نیمکت پیچ شد تا بازیکن پابه سن گذاشته فیکس شود.

در مورد این بازیکن گفته می شود اگر بازی نمی کرد و به نیمکت نشینی اش ادامه می داد ضرر میلیاردی متوجه او و یکی از دوستان نزدیکش می شد که از قرارداد با یک شرکت لبنی سود خوبی می بردند. آن شرکت هم اجرایی شدن قرارداد را به بازی کردن بازیکن مشهور منوط کرده بود. برای همین وی تلاش کرد به هر روشی که می شود بازی کند تا قرارداد میلیاردی روی هوا نرود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
از ما نشنیدن بگیر ولی منظورش رحمتی است
خوب بگو استقلال...بگو حسینی ...بگو اون گلری که عمدا" در تیم ملی دوره قبل جام جهانی بتعث شکست تاریخی ایران از لبنان شده بود که فکر میکرد با این کار زمینه اخراج کی روش فرتهم میشه...رحمتی.....!!!خوبه....
رحمتی همیشه مایه زحمتی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی