بازدید 22237
در صورت تصمیم ترامپ برای عدم تمدید تعلیق تحریم های ایران؛

دیپلمات‌ روس: فرانسه بلافاصله پس از آمریکا از برجام خارج می شود!

روس ها به نقل از منابع فرانسوی مدعی شده‌اند، این دومینو از فرانسه آغاز خواهد شد. انگلیس نیز هرچند موضع مستقل‌تری دارد، در حال بررسی رفتار ترامپ است. مقامات آلمانی البته در هفته‌های اخیر، بیشتر درگیر مشکلات داخلی خود برای تشکیل دولت جدید هستند.
کد خبر: ۷۶۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 23 January 2018

یک منبع آگاه دیپلماتیک روسیه به روزنامه ایزوستیا گفته است: در صورت خروج ایالات متحده از برجام، فرانسه نیز به سرعت از این اقدام پیروی خواهد کرد. دو منبع فرانسوی نیز این ادعا را تأیید کرده‌اند.

به گزارش «تابناک»؛ منابع فرانسوی به روزنامه روسی گفته‌اند، این کشور مواضع ترامپ در خصوص برجام را پیگیری می‌کند. آنها تصور می‌کنند، نه تنها فرانسه، بلکه سایر کشورهای اروپایی نیز ممکن است در روندی دومینووار از برجام خارج شوند.

ایزوستیا به نقل از منابع فرانسوی مدعی شده است، این دومینو از فرانسه آغاز خواهد شد. انگلیس نیز هرچند موضع مستقل‌تری دارد، در حال بررسی رفتار ترامپ است. مقامات آلمانی البته در هفته‌های اخیر بیشتر درگیر مشکلات داخلی خود برای تشکیل دولت جدید هستند.

وزارت خارجه فرانسه در پاسخ به پرسش روزنامه روسی در خصوص تأیید این خبر اظهار داشته، این کشور همچنان پیگیر مواضعی است که دولت آمریکا در این خصوص خواهد داشت و مواضع خود را با شرکای اروپایی خود هماهنگ خواهد کرد. با وجود این، در حال حاضر، نظر فرانسه تغییر نکرده است و از نظر آنها توافق باید باقی بماند.

وزارت خارجه فرانسه با یادآوری مواضع رئیس‌جمهور این کشور در تماس تلفنی اخیر با رئیس‌جمهور آمریکا اظهار داشته، از نظر این کشور، ضروری است که همه طرفها به تعهدات خود پایبند بمانند.

منابع دیپلماتیک فرانسوی البته به ایزوستیا گفته‌اند، دولت جدید فرانسه ـ که در ماه می 2017 بر سر کار آمده است ـ به طور جدی تغییر برخی از مفاد برجام را مد نظر دارد. هرچند فرانسه در ظاهر بر ضرورت حفظ برجام تأکید دارد، در جمع کشورهای اروپایی اولین کشوری است که موضوعات دیگر مربوط به ایران را مطرح می‌کند.

ایزوستیا در ادامه در حالی مدعی شده که طی مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در فرانسه، امانوئل ماکرون از حمایت جدی رسانه‌های آمریکا برخوردار بود که روسیه به شکل جدی به تلاش برای تاثیرگذاری بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری فرانسه متهم بود. مارین لوپن از رقبای اصلی ماکرون در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه گزینه مطلوب روسیه شناخته می‌شد، زیرا مواضع بهتری در خصوص این کشور داشت. از سوی دیگر، دونالد ترامپ تنها رهبر خارجی بود که از سوی ماکرون برای شرکت در مراسمات روز باستیل به پاریس دعوت شد.

ترامپ که طی دوره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، برجام را بدترین توافقی که تاکنون بر سر آن مذاکره شده، نامیده است، در سال اول دوره ریاست جمهوری خود تلاش زیادی کرده است تا برجام را از بین ببرد.

فیودور لوکیانوف از تحلیلگران ارشد روس به روزنامه ایزوستیا گفته است: اگر آمریکا از برجام خارج شود، حفظ توافق سخت خواهد بود، ولی مسأله مهم این است که اجماعی که پیش از این علیه ایران وجود داشت، از بین رفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۶۰
انتشار یافته: ۸۴
مذاکرات جدید در همه موارد درخواستی ترامپ قطعی است. فقط امیدوار باشیم از نخبگانی همچون اقایان جلیلی و ظریف و عراقچی برای این دور جدید مذاکرات طولانی چند ساله استفاده نشود که همه شاهد نتایج مذاکرات قبلی انها هستیم.
پاسخ ها
خسته
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
عمر نوح داری تو ؟یا منافعت تو این جور مذاکراته؟
فقط صادرات شراب فرانسه به امریکا دهها برابر کل صادرات فرانسه به ایران است. دنیا را بهتر بشناسیم. اگر ماکرون طرف ایران را بگیرد پس چه تفاوتی بین او و مسولین ایرانی است که یک ذره خود را درگیر این بحث منافع ملی کشور نمی کنند؟!!
حالابایدببینیم دلارچندتومان میشه
ظاهرا ابتدا فشار روانی از طرف روسها شروع شده ،رفیق دزد و شریک قافله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
مظالعه بیشتر سایتها وخبر تو این چند روز گذشته به شما توصیه میکنم دوست عزیز..خود وزیر خارجه فرانسه چند روز قبل توی مصاحبه با لوفیگارو به صراحت گفت که مذاکراتی با ایران در مورد موشکی داشته اند هرچند سخنگوی خارجه ایران وآقای عراقچی هم مذاکرات به معنای کلمه رو تکذیب کردند.اتفاقا معاون ویر خارجه روسیه هفته قبل بعد از بیانیه ترامپ گفت که" به نظر میرسد ترام پیشتر تصمیم خود را برای خروج آمریکا از برجام گرفته است" ..
دوباره دارند به مرگ می گیرند تا ایران به تب راضی شود.
پیشنهاد می کنم که از همین اول بدون جنگ و خونریزی و تحریم وبرجام دو وسه وچهارو.....وخیلی متمدنانه دست هایمان را بالا ببریم .تسلیم متفقین(بخوانید پنج بعلاوه یک بعلاوه ی بقیه دنیا!! بشویم.و خودمان را خسته نکنیم
مرگ بر اروپا

مرگ بر امریکا
همه خارج بشوند چرا اینقدر زجر کش میکنند
امان از این روسهای دو رو و دو به هم زن فرانسویان هر چه هستند ظاهر و باطنشان یکیست اما امان از شما که هم از توبره سعودیها میخورید و هم با صهیونیستها لاس سیاسی میزنید و هم به ترامپ چراغ سبز نشون میدهید
علی برکت الکدخدا
به نظر من فرقی بین ماندن کشورهای غربی بر سر برجام و یا خروج آنها در برهه کنونی نیست و صرف نظر از مشکلاتی که تا قبل از برجام وجود داشته و برخی نیز تا کنون پا برجاست برای ایران دو سر برد است .در صورت ماندن کشور های اروپایی بر سر قرار خود با ایران همچنان شرمندگی خروج از این معاهده برای امریکا خواهد ماند و ایران کماکان امتیازات محدود خود را از اروپاییان دریافت میکند ( تا بحال که از سوی امریکا منفعتی حاصل نشده است ) . در صورت خروج این کشور ها نیز علاوه بر اینکه ایران از نظر بین المللی با توجه به بد عهدی طرف مقابل دست بالا را دارد و اجماع بر علیه کشور ما از بین میرود ضمنا محدودیتهای برجامی را نیز لازم نیست اجرا کند پس به نظر من اگر ایران در مقابله با امریکا فعلا موضعی منفعلانه بگیرد میتواند امتیازات بهتری را در آینده داشته باشد .
روی ترکمنچای سفید شد
بیچاره بورس
هرچی خبرهای ناامیدکننده بیشتری از برجام میرسه بورس بجای سقوط رشد میکنه !فردابورس هزار واحد دیگه میره بالا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوش بودیم خوشترمون میشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کار درست رو فرانسه انجام میده چرا که منفعت کشورش در گرو دوستی و ارتباط با آمریکاست مثل کشور ما نیست که به خاطر چند کشور در پیت بخوان با دنیا مقابله کنن
قابل توجه آقایانیکه هیمیگفتند برجام یک معاهده بین المللی است و درصورت خروج آمریکاهم از هم نمی پاشه !
واضحه اروپایی ها آمریکارو بخاطرایران نمی فروشند
فرانسوی ها همیشه در مناسبات و مناقشات بین المللی نقش منفی را بازی میکنند
به جهنم که خارج میشن .
اصلا اول از همه خودمون ازش خارج میشیم تا شوکه بشن .
اشکال نداره. دوستان بازم میرن مذاکره می کنن، حل می کنن مشکلات رو
خخخخ.کلاهی سر خاتمی رفت گشاد ترش داره سر روحانی میره.اون همه تعلیق سال 80 شدیم محور شرارت. این همه برچیدن تاسیسات هسته تو سال 94 نتیجش شده 3 تا هواپیمای ایرباس خخخ.عادی شدن دنیا با ایران (خخخ). این همه ارزی که از طریق سیستم بانکی وارد کشور میشه (جک سال).مقاومت تنها راهی هستش که جواب میده اما نه مقاومت رو گرده مردم.مردم اگر ببینن مسئولین پاک دست هستند و مشکلات اقتصادی برای همه یکسانه باکی از تنگناها ندارن لطفا اگر می خواهید مقاومت بکنید از جیب مردم نباشه اول جیب خودتون بعد مردم. اگرر بنا به مقاومت از جیب مردمه بهتر هر چی اروپا میگه گوش بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
اره دیگه ما اشکنه می خوریم ، از ما بهتران اختلاس کنند بروند کانادا !
این همه برچیدن تاسیسات هسته تو سال 94 نتیجش شده 3 تا هواپیمای ایرباس خخخ.عادی شدن دنیا با ایران (خخخ). این همه ارزی که از طریق سیستم بانکی وارد کشور میشه (جک سال).مقاومت تنها راهی هستش که جواب میده اما نه مقاومت رو گرده مردم.مردم اگر ببینن مسئولین راست می گویندباکی از تنگ نا ها ندارن لطفا اگر می خواهید مقاومت بکنید از جیب مردم نباشه اول جیب خودتون بعد مردم. اگرر بنا به مقاومت از جیب مردمه بهتر هر چی اروپا میگه گوش بدین
به درک !
بنظر بنده تحت هیچ شرایطی حتی اگر تمام کشورهای دنیا از برجام خارج شدند ما نباید برجام را ترک کنیم، هدف دشمن از این تبلیغات تحریک ایران به خروج از برجام و سپس تصرف کامل برجام میباشد، !!!
بنظر بنده تحت هیچ شرایطی حتی اگر تمام کشورهای دنیا از برجام خارج شدند ما نباید برجام را ترک کنیم، هدف دشمن از این تبلیغات تحریک ایران به خروج از برجام و سپس تصرف کامل برجام میباشد، !!!
مسابقه در دادن اخبار منفی گذاشته اید؟
فقط خبرهای ناامیدکننده بدهید و یاس ایجاد کنید
ممنون
خبرهای منابع روس خیلی قابل اعتماد نیستند.
ایران تا میتواند باید بر روی شکاف بین اروپا و امریکا کار کند.
مانور دیپلماتیک تیلرسون و مایک پنس را در سفرهای اروپایی و خاورمیانه ای شان باید خنثی کند امور خارجه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
هیچ کار سختی نیست کافیه با امریکا کل کل نکنیم در امور کشورهای دیگر دخالت نکنیم و سرمون تو کار خودمون باشه همین
تابناكي هاي نسبتاً محترم
جو سازي ميكنيد؟
دلار خريديد؟
ميخوايد دلار رو گرون كنيد؟
عجب نامرد هايي هستيد
بنظر بنده باید بدون درنگ از برجام خارج شویم و با همراهی کشورهای دوست و برادر همانند کره شمالی، افغانستان، عراق، سوریه، اوگاندا، بورکینافاسو، کومور، حبشه و موزامبیک برجامی جدید و مفصل تر ایجاد نماییم.
باج خواهي روسيه شروع شد !!!
تابناک تو هم مرتب مقامات کشور را بترسان از خروج برجام .اخه این برجام که جز امتیاز دادن به بیگانه خاصیت دیگه ای هم داشته .تابناک تو از کجا خط میگیری .به جهنم که فرانسه وامریکا از برجام خارج میشند .حالا ما کشور را به انها بفروشیم که یک وقت از برجام خارج نشند .
نه برادر. این آقای دیپلمات روس خیلی به هوش نیستند. با شرایط فعلی که ایران کاملا به برجام پایبند هست اروپاییها به هیچ عنوان و با هیچ توجیهی از برجام خارج نخواهند شد حتی اگر ترامپ خارج شود. به تابناک محترم توصیه میشود کمی دور اندیش بوده و از تخریب جناحی و سیاسی دست بکشید. روزگاری تابناک جور دیگری بود. شما را چه شده هموطن "ایرانی" و "مسلمان" ؟
البته روسها و چینی ها که هردو به نامردی مشخص هستن هم قطعا جلوتر از بقیه از برجام خارج خواهند شد .
یکی به نعل یکی به میخ / با این سیاست تا حالا کجا را گرفته اید ؟ / یک مطلب درنقد ادعای جبراییلی نوشتید حالا این مطلب برای بالانس کردن ! با همین فرمان بروید در ساست و رسانه که جدی گرفته نمیشید ولی کسب و کار و آگهی هاتان خوب و پر میشه که پر هم هست ماشالله .
موشک های در یمن جنگ در سوریه اجماع را هم درست خواهد کرد زمان بسیار سریع در حال گذر است .
خطای فاحش تیم مذاکره کننده محترم در عدم گنجاندن بند:
" هر کس از برجام خارج شود .. است "
باعث بوجود آمدن شرایط کنونی است.!!!
سلام آقا این برجام ولش کن آقای روحانی مصاحبه اش شب بود یا روز یا نه روز بود ولی هنگام پخش فیلمش گوشه تلویزیون زنده نوشته شده از این کلک ها ممکن هست چون آقای روحانی را شاداب ندیدم انگار دلگیر بود ولی بیرون پنجره مثل روز روشن بود یعنی لامپ روشن بوده کمی تو شک افتادم
اونهایی که دستاوردهای هسته ای رو نابود کردن و اتلان به دنبال نابود کردن دانش موشکی کشور هستند الان پاسخگو هستند یا ته.
مبارک آقایان ... بیچاره مردم ...
ازنتیجه برجام جز وزرا ورییس جمهور ومقامات که به حقوقهای کلان رسیدند وقدرت خرید خودشان راچند برابر نمودند برای ملت مظلوم ایران دست آوردی نداشت
مرگ بر کل جهان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تابلو روسیه هم نفر سومه خدا شرق و غرب لعنت کنه
واقعا بعنوان یک شهروند ایثارگر جنگ تحمیلی سوال میکنم برای امثال مکن بازنشسته با 30سال سابقه خدمت که جهت اداره خانواده بخاطر کفاف نبودن حقوق دریافتی باهزینه های سرسام آورزندگی آزادشدن 150میلیارددلار اموال تملک شده وافزایش تولید وگران شدن قیمت نفت درآمد دولت چه دست آوردمثبتی داشته
خود روسیه بعد فرانسه میشه سومین کشور که خارج میشه
جناب روحانی در سال 92 اعلام نمود قدرت خرید کارمندان آنقدرپایین آمده که پس ازگذشت ده روز حقوق تمام میشود برجام فقط بنفع آقای روحانی ومقاماتی شده که حقوق چند میلیاردی میگرند ودیگر از کمی قدرت خریدشان گله نمیکنند برخلاف 80درصد کارمندان وبازنشستگان
وقتی تنگه هرمز مانند روزهای هشت ساله جنگ بسته بشه و نفت به کشورهاشون صادر نشه اون موقع معلوم میشه دست آنها بالاست با دست ما البته اگر دولتمردان ما وجود این کار را مانند دوره جنگ داشته باشند . تمام خلیج فارس پر بشه از مین
ما دو راه بیشتر نداریم یا راه کره شمالی یا راه کره جنوبی یعنی با عدم توجه به نظر امریکا و غربیها تحریمها بر خواهند گشت و لی در عوض ما به ...... هسته ای و موشکهای بالستیک دست خواهیم یافت ولی از نظر اقتصادی در یک دوره ۵ ساله به شرایط امروز اقتصادی ونزویلا خواهیم رسید یا با سمعا وطاعتا بتدریج حداقل شرایط اقتصادیمان مثل سال ۸۴ خواهد شد بهتر از ان تا این لحظه به معجزه شبیه است.
خارج شدن امریکا یعنی مرگ اقتصاد ایران و خروج فرانسه بیش از هرچیز یعنی نابودی نیمه صنعت داخلی خودرو ایران...
اون روزو دارم میبینم که 405 شده 50 میلیون و دلارم رفته رو 6 هزار.
دیگه حتی دلم نمیاد بگم خدایا به دادما فقیر بیچاره ها برس
کار فرانسه درسته چون منافع ملی اش را در نزدیکی به امریکا می بینه که همینطور هم هست.
کشورهای اروپایی همشون در کنار امریکا خواهند ماند. هیچ وقت به خاطر ایران منافع خودشون را به خطر نمی اندازند.
روسیه و چین هم کاری از دست شان بر نمی اید.
بنابراین این ایران است که باید با سیاست های 5+1 در برجام کنار بیاید.
باید آنها را راضی کند.
این بشر جناب مکرون به خانم معلم سن بالای شوهر دارش رحم نکرد به ما که یتیمیم عمرا
چرا دشمنی میکنید که آخرش این بشود
براساس فنون مذاکره اگر طرف مقابل حاضر به مذاکره نشد پالس های بزرگ منفی فرستادن یک راهش است نباید مدیران متزلزل شوند و تسلیم شوند امروز ناامیدی مردم از برجام یکی از دلایل اعتراضات بود فردا ها نیز نا امیدی موشکی و هوا فضا و نابودی کل سیستم از طریق اعتراضات رقم خواهد خورد اینها هدفمند است و بلند نظرانه که کارشناسان انان رفم می زنند من دعوت می کنم راهکار ایجاد رفتار جمعی نیل اسملسر اسملسر را مسولین بخوانند شش فاکتور اصلی که همیشه در مذاکرات و روابط دنبال می کنند انان یک هدف گذاری دارند و تمام
روحانی شرکتهای ورشکسته ی فرانسوی را نجات داد باز دوباره شاخ شدند ،خدا کند هر چه زودتر از این معاهده ی ننگین خارج شوند که زیانش بیشتر نشود
سلام؛
ما تو دهان آمریکا زدیم فرانسه که نوچه آمریکاست.
فرانسه
خائن ترین نسبت به ایران
تا زمانیکه ایران از سیاست پشتیبانی از سوریه ادامه بده اوضاع همینه. امریکا و اسرائیل اجازه نمیدن که جمهوری اسلامی در شمال اسرائیل حیاط خلوت داشته باشه. تغییر این سیاست هم بر میگرده به سیاست های کلان جمهوری اسلامی.
از ظريف الدوله استفاده كنيد تا اختلاس كنندگان ورانت خواران بيشتر منفعت ببرند
سلام اگر از کلمه ناشناس برای کسانی که در کامنت ها نام خود را قید نمی کنند استفاده نشود بهتر است.
اگر بنا بر دبه وخروج وپیشمانی است پس چرا بخود زحمت این همه مفاحمه ومذاکره وامد وشد را دادند
ساده لوح نباشید ! المان و فرانسه و امریکا و انگلیس همه این ها با هم متحد هستند و دستشون توی یک کاسه است برجام یک تله بود هدف از ان خارج کردن اورانیوم غنی شده از ایران بود تا ایران بازدارندگی هسته ای نداشته باشه حالا که اورانیوم ها از ایران خارج شده دیگه کشورهای غربی نیازی به حفظ برجام ندارند و به زودی از برجام خارج می شوند متاسفانه تیم مذاکره کننده ایران فریب خوردند !
برجام هیچ دردی را درمان نکرد و نخواهد کرد.هر چه زودتر باید از برجام خارج بشیم و تن به ذلت ندیم.
فرانسه هدفش اینه که پولهایی که از ما گرفته در عوضش هیچی به ما نده
پایان برجام به دست 5+1 نخواهد بود.مرگ برجام را با افتخار ایران اعلام خواهد کرد.
دنیا داره خودش را منزوی میکنه و ایران سربلند و سرافراز میشه.
بدید این متن را یه آهنگ روش بخونند و در صدا و سیما پخش کنند تا ملت ایران اقتدار ایران و واماندگی دنیا را بهتر بفهمد.
اگر همه از برجام خارج شدند ایران باید بره به سمت تولید اورانیوم 90درصد غنی شده یا مخفیانه تولید بمب هسته ای. مطمئن باشید با خارج شدن امریکا از برجام اجماع جهانی بر ضد ایران دیگر انجام نمیشه چین و روسیه دیگر با امریکا همراهی نمی کنند
اقای ظریف و روحانی دقیقا کجا هستید یادتون بود می گفتید امضای جان کری تضمین است پس چی شد . اخه ساده لوحی تا کجا
مرگ یکبار شیون هم یکبار دیگی (برجام )که براما نچوشه میخواهم سر سگ توش باشه
بازی روانی است. اروپا با ترامپ همراهی نخواهد کرد. الته ممکن است کنار بنشیند.
من موندم چرا ایران اینقدر به فرانسه حال داد بعد برجام؟
دوستان یه نگاهی به تاریخ بندازید فرانسه همیشه از ایران به عنوان واسطه ای برای رسیدن به منافعش استفاده می کرده. نمونه اش هم جوش دادن قرارداد سال 1724 میلادی بین روسیه و عثمانی برای تقسیم ایران بود. این فرانک های عزیز یه بار دیگه علایق عمیق خودشون به ایران رو نشون دادند و اون هم میانجی گری بین روسیه و انگلستان در سال 1907 میلادی برای تقسیم ایران بین این دو کشور استعمارگر بود. در ضمن یادمون نره آثاری که امروزه بخش ایران موزه لوور رو زینت می بخشن از غارت گری فرانسوی ها در اواخر عصر قاجار بود. با چنین سابقه درخشانی چه انتظاری از این پلیس بد می توان داشت. در انتها لازم می دونم بگم این روابط با فرانسه برای ملت ایران که آب نداره ولی برای برخی از هم وطنان از ما بهترون نون که داره.
چرابعضی هانمیخوان قبول کنندکه برجام به آخرخط رسیده؟
لعنت خدا بر این برجام!
سلام
برجام یک توافق نین المللی هست با شش قدرت جهانی وطرف مقابل نظام جمهوری اسلامی هست سازوکار ادامه برجام مشخص شده شخصیت حقیقی وحقوقی مشئول باید تصمیم بگیرند برای ادامه ماندن یا ترک کردن برجام مطابق با مصالح جمهوری اسلامی ودر صورتی این اقایان نتوانند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند ولایت فقیه ورهبری وارد می شود وتکلیف را مشخص خواهد نمود وهمگان موظف به پیروی وهمایت هستیم والسلام
مسئولین محترم لطفا وقت خود را الکی صرف برجام نکنید انرژی که مصرف می کنید بزارید روی مشکلات داخلی سریع تر جواب میده. در غیر اینصورت وقت خودتون و مردم رو می گیرید و به هیچ نتیجه ای نمی رسید. اینو تجربه بارها و بارها اثبات کرده. ازتون خواهش میکنم به داد ما جوون ها برسید پیر شدیم و هیچی ندیدیم
هه
لعنت به دولت قبلی که سنگی ته چاه انداخت که ده تا آدم عاقل هم تا الان نتونسته آن را بیرون بیاره
اگر به فرض محال ایران حاضر بود در مسائل دیگر هم مذاکره کنه با این امریکای ترامپی و با مواضع خودخواهانه و زورگویانه اصلا مذکره تن به مذاکره نخواهد داد...
ترامپ از برجام خارج میشه متاسفانه مشکلات ایران و امریکا مساله هسته ای نیست که با یه توافق حل شه. مساله اسراییله. تا دنبال حذف اسراییل از نقشه ایم همین آش و همین کاسه است. حالا هزار تا قرارداد هم بنویسیم فرقی نداره. اونی که گفت تحریما کاغذ پاره است و ما رو تو این شرایط گذاشت چرا به جرم اقدام علیه امنیت و اقتصاد ملی دستگیر نمیشه؟ یعنی یه بمب گذار خطرش بیشتر از اقدامات ایشونه؟
هیچگاه یادمان نمیرود ان زمانی که بعضی در سایتها از ماری لوپن که شاید به ظاهرراستگراست ولی فردی است که در سیاست بزرگ شده حمایت میکردند بسیاری چگونه برای اقای مکرون دست میزدند این نشان میدهد بین انچه ما میخواهیم و انچه اتفاق می افتد تفاوت زیادی است که ملت ایران بارها ان را تجربه کرده است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار