بازدید 1905

دیدار آیت‌اله نوری همدانی با شورای جشنواره اعتکاف

کد خبر: ۷۶۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 23 January 2018
مراسمی مانند اعتکاف موجب تقویت معنویت و سالم ماندن جامعه و جوانان از انحرافات می شود.

به گزارش«تابناك»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تکیهای و اعضای شورای علمی پنجمین جشنواره بین المللی علمی، ادبی و هنری اعتکاف با بیان اینکه عبادت ازمسائل مهم در دین اسلام است و سایر مسائل زیر مجموعه این عمل قرار می گیرد، گفتند: اگر عملی عبادی نباشد و از سایه عبادت خارج شده باشد، طاغوتی است و الهی نخواهد بود.

این مرجع تقلید افزودند: یکی از عبادات اقامه نماز جماعت است برای امامت جماعت نیز شرط هایی قرار داده اند که از جمله آن شروط عدالت و تقوای است.

معظم له با بیان اینکه خدا در درون آدمی کانون فکر و عقل و عشق و محبت را قرار داده است، افزودند: خدا  از هر دو کانون می خواهد که بشر به کمال توجه داشته باشند.

 ایشان با بیان اینکه  کتابهای که در مورد شهدا است را مطالعه می کنم و وصیت نامه و آثار شهدا آموزنده است، اظهار داشتند: شهدا در وصیت نامه اشان برحضور در جلسات دعا وادعیه تاکید داشتند؛ این نوع جلسات باعث ساختار روح و جسم انسان می شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان با بیان اینکه برگزاری مراسمی مانند اعتکاف موجب تقویت معنویت و سالم ماندن جامعه و جوانان از انحرافات می شود، ابراز داشتند: اگر به دعا با دید سازندگی نگاه کنیم قطعا اثر آن دو چندان خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل