بازدید 13581

نگاهی متفاوت به آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو

کد خبر: ۷۶۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 23 January 2018

فیلم سینمایی "چهارراه استانبول" به کارگردانی«مصطفی کیایی»امسال برای حضور در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شده و برای کسب جایزه در بخش های مختلف به رقابت با دیگر فیلم ها می پردازد.

به گزارش میزان، فیلم سینمایی "چهارراه استانبول" به کارگردانی "مصطفی کیایی" امسال برای حضور در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شده و برای کسب جایزه در بخش های مختلف به رقابت با دیگر فیلم ها می پردازد.

این فیلم با نگاهی متفاوت به حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو می پردازد. سوژه های جنجالی فیلم های کیایی باعث شده تا وی طرفداران فراوانی را در سینمای ایران از آن خود کند. فیلم هایی همچون "خط ویژه"، "عصر یخبندان" و "بارکد" از جمله همین آثار هستند.

کیایی در سال 1388 با فیلم متوسط "بعد از ظهر سگی سگی" به عرصه کارگردانی پا گذاشت اما بسیار زود خاطره آن فیلم را اثر موفقی به نام "ضد گلوله" از ذهن ها" پاک کرد. وی توانست برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه از سی‌امین جشنواره فیلم فجر را برای فیلم ضدگلوله از آن خود کند.

بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، رعنا آزادی ور، ماهور الوند، مهدی پاکدل، مسعود کرامتی، پوریا رحیمی سام، بابک بهشاد، سعید چنگیزیان، خسرو احمدی و تینو صالحی از جمله بازیگرانی هستند که در چهارراه استانبول به ایفای نقش پرداخته اند.

سحر دولتشاهی امسال با سه فیلم "چهارراه استانبول" به کارگردانی "مصطفی کیایی"، "عرق سرد" ساخته "سهیل بیرقی" و "امیر" به کارگردانی "نیما اقلیما" پرکارترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر لقب گرفته است.

نام قبلی این فیلم سینمایی "پلاسکو" بوده است و به واقعه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در تهران می پردازد.

"چهارراه استانبول" ششمین ساخته سینمایی مصطفی کیایی بعد از فیلم های "بعد از ظهر سگی سگی"، "ضد گلوله"، "خط ویژه"، "عصر یخبندان" و "بارکد" است و مانند ساخته های قبلی این کارگردان اثری پر بازیگر محسوب می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار