بازدید 5330
۱
گزارش

کابوس جدیداستقلال برای آسیا:ممنوع الخروج های مالیاتی وسربازها

12 نفر از اعضای تیم استقلال از جمله مهدی رحمتی، روزبه چشمی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی به دلیل بدهی مالیاتی و همچنین چند بازیکن جوان مثل محسن کریمی، امید نورافکن، مهدی قائدی و ... به دلیل نرفتن به خدمت سربازی با مشکل خروج از کشور مواجه هستند
کد خبر: ۷۶۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 22 January 2018

استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان که در ماه آینده میلادی آغاز می شود به دردسری تازه برخورده است که به این راحتی ها حل نمی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلالی ها که تازه و با هزار علامت سوال مجوز حرفه ای سازی را با ترفندهای مختلف و ارایه سفته های جنجالی دریافت کردند، حالا با مشکل خروج 12 بازیکن خد مواجه هستند!

خبر می رسد که حدود 12 نفر از اعضای تیم استقلال از جمله مهدی رحمتی، روزبه چشمی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی به دلیل بدهی مالیاتی و همچنین چند بازیکن جوان مثل محسن کریمی، امید نورافکن، مهدی قائدی و ... به دلیل نرفتن به خدمت سربازی با مشکل خروج از کشور مواجه هستند. البته شاید بتوان خروج بازیکنان سرباز را با همکاری ستاد کل نیزوهای مسلح و با مجوزهای موقت رفع کرد اما درباره مالیات کار به این راحتی ها نیست.

مسئولان باشگاه استقلال که به خوبی می‌دانند تیم شان در یک ماه آینده باید وارد بازی های لیگ قهرمانان آسیا شود از حالا در تدارک نامه نگاری برای حل مشکل این بازیکنان هستند و به همین دلیل سعی دارند نامه و مجوز خروج از کشور این بازیکنان را بگیرند.

کابوس جدیداستقلال برای آسیا:ممنوع الخروج های مالیاتی وسربازها

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شما هم دنبال ایحاد حو منفی برای تیمید این مشکلات را که قرمزها بیشتر دارند ای دشمنان آبی.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل