بازدید 4931

وزیر ورزش،چندمعاونش را کنار می گذارد/وداع با خادم

کد خبر: ۷۶۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲ 22 January 2018

وزیر ورزش و جوانان در نظر دارد تغییراتی را در سطح برخی از معاونت‌های بخش ورزش ایجاد کند و در این بین برخی چهره های سرشناس جای خود را به مدیران جدید خواهند داد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از انتخابات کمیته ملی المپیک و با اعلام علنی وزیر ورزش ، قرار شد کیومرث هاشمی جایگاه تازه ای در جمع مدیران این مجموعه پیدا کند که در این صورت به نظر می‌رسد وزیر ورزش در نظر دارد تغییراتی را در معاونت‌های مختلف وزارت ورزش داشته باشد و برخی از چهره ها را کنار بگذارد.

مسعود سلطانی‌فر در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک از دادن پست کلیدی به کیومرث هاشمی رییس قبلی و هماهنگ کمیته المپیک باخودش، سخن گفته بود. با توجه به کاهش یکی از معاونت‌ها و ادغام معاونت فرهنگی و همگانی به نظر می‌رسد هاشمی مهمترین گزینه برای این معاونت جدید است. به این ترتیب عبدالحمید احمدی که عملکردش در مدت نسبتا طولانی چندان جالب توجه و موفق نبود، سرانجام از این معاونت کنار گذاشته می شود.

خبرهای دیگر از تغییرات در وزارت ورزش مربوط به معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش است؛ جایی که امیررضا خادم قهرمان سابق کشتی ایران و جهان سالها در آن مشغول به کار بوده است و طی دوره ای در دولت قبل حسن روحانی، میدان عملی وسیع پیدا کرده بود. شنیده‌ها حاکی از آن است شجاع‌پوریان که در شورای شهر عضویت داشته، قرار است جایگزین وی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار