بازدید 1959

جوپایدار وافزایش دما دربیشتر مناطق کشور

کد خبر: ۷۶۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 22 January 2018

سازمان هواشناسی از جو پایدار و افزایش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما در بیشتر مناطق کشور خبر داد.

به گزارش مهر، احد وظیفه با اشاره به تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی گفت: امروز در غالب مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی می شود که در اغلب مناطق همراه با افزایش دما خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز در مناطقی از جنوب غرب و جنوب کشور گردوغبار وجود دارد که بتدریج از غلظت آن کاسته می شود. همچنین در مناطق شرق و جنوب شرق کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی تاکید کرد: از بعدازظهر امروز تا اواسط سه شنبه در استانهای گیلان و اردبیل، وزش باد شدید جنوبی پیش بینی می شود؛ در این مدت افزایش دما در سواحل دریای خزر بین ۴ تا ۶ درجه رخ خواهد داد. از اینرو توصیه می شود تهمیدات لازم در نظر گرفته می شود. بعدازظهر روز سه شنبه با گذر موج تراز میانی جو، در برخی مناطق غرب، شمال غرب و زاگرس مرکزی و در اواخر وقت سه شنبه و روز چهارشنبه در دامنه های جنوبی البرز افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: همچنین در این روز با شکل گیری توده گرد وخاک بر روی کشور عراق و نفوذ آن به جنوب غرب و غرب کشور، مجددا در این مناطق کاهش کیفیت هوا و غبار پیش بینی می شود. امروز و فردا در اغلب مناطق کشور افزایش دما پیش بینی می شود که در مناطق شرق و جنوب شرق کشور بین ۵ تا ۱۰ درجه خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان