بازدید 3883

ابلاغ بخشنامه معافیت مالیاتی شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد

کد خبر: ۷۶۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 22 January 2018

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ بخشنامه معافیت مالیاتی برای فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و رزمندگان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایرنا، از دانشگاه آزاد اسلامی، حسین نصیرزاده افزود: هدف از این بخشنامه، اجرای صحیح قوانین و مقررات موجود درخصوص اعضای هیات علمی و کارکنان شاهد و ایثارگر شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی است و برای اجرایی شدن کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران نشست های متعددی با حوزه های مختلف آموزش و اداری و مالی دانشگاه صورت گرفته است.

وی افزود : اساتید شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی می توانند برای پیگیری امور خود به دفاتر ستادهای شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاهی مراجعه کنند.

** راه اندازی سامانه آنلاین مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد در مجموعه دانشگاه آزاد
دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه از راه اندازی سامانه آنلاین مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

میثم میرزایی با بیان اینکه سامانه مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد در دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://hesabdar.iau.ir در دسترس قرار گرفته است، گفت: در صورت استفاده از شماره همراه در سامانه کلمه عبور برای کارکنان و اعضای هیات علمی پیامک می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت شفافیت ساختار مالی دانشگاه آزاد و در راستای سیاست های راهبردی رئیس هیات موسس و هیات امنا و رئیس دانشگاه، این سامانه مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد راه اندازی شده است.

میرزایی افزود: این سامانه، تمام اطلاعات پرداخت و تسهیلات کارمندان و اعضای هیات علمی را به صورت بر خط قابل ارزیابی و نظارت می کند و این امر موجب توزیع عادلانه منابع حقوق و دستمزد در مجموعه دانشگاه خواهد شد.

دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متاسفانه کسانی هستند که از عدم شفافیت و نابسامانی سوء استفاده کرده و در مقابل شفافیت می ایستند که به فضل الهی با همت و تلاش گسترده نیروهای عدالت خواه دانشگاه این سدها شکسته خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار