بازدید 8611
۵

هزینه عروسی در تهران چقدر است؟

کد خبر: ۷۶۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 22 January 2018

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس اعلام کرد که هزینه عروسی در تهران با پذیرایی متوسط سه تا ۳۵ میلیون تومان است، اما توصیه می‌شود مردم از واحدهای غیرمجاز و بدون پروانه پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، خسرو ابراهیمی‌نیا اظهار کرد: کمتر از ۱۰۰۰ تالار مجاز در کشور برای پذیرایی و تجهیز مجالس وجود دارد، اما تالارهای مجاز که عمدتا خارج از شهرها قرار دارند آمار رسمی از آنها در دسترس نیست؛ بنابراین به مردم توصیه می‌کنیم که از واحدهای صنفی بدون مجوز و پروانه پرهیز کنند. البته اگر تبلیغات پیامکی یا اینترنتی در قالب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی توسط این تالارها خارج از عرف و شرع نباشد، مشکلی ندارد.

وی همچنین در خصوص هزینه‌های برگزاری یک مجلس عروسی در شهر تهران، گفت: برگزاری یک مراسم عروسی با پذیرایی متوسط غذا، میوه و شیرینی با کیفیت، سه میلیون تا ۳۵ میلیون تومان هزینه دارد که البته اگر خواسته‌های مشتری به آن اضافه شود، قیمت متفاوتی خواهد داشت.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس با اشاره به این‌که در شهر تهران برای برگزاری یک مراسم عروسی متوسط بیش از ۳۵ میلیون تومان هزینه صرف نمی‌شود، تصریح کرد: اگر خواسته مشتری، سفارشی خاص برای غذا، گل‌آرایی و ... باشد طبیعتا قیمت عروسی متفاوت است که می‌توان به درخواست برخی مشتریان برای کباب بره و دیگر غذاها اشاره کرد.

ابراهیمی‌نیا گفت: هزینه عروسی از ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان برای هر نفر تمام می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
25 هزار تا 35 هزار تومن براي هر نفر یه زمانی ميشد خونه خريد .
كم كم داريم ميريم به شرايط شعب ابيطالب بعدش دسته جمعي بريم بهشت
این قیمت برای تالار های فوق بی کیفیت هم نیست منو ها برای تالار ها حداقل 50 هزار تومان به بالا هر نفر و برای باغ 90 هزار تومان به بالا هست.
حالا وام ازدواج چنده؟ 20 میلیون! یعنی باهاش نمیتونی همون اول مراسم عروسی ساده رو برگزار کنی! احسنت بر کمک به جوانان و انتظار واسه افزایش ازدواج و ... :|
با سه میلیون یک پرس چلوکباب 6000 تومنی گوشت خ... هم نمیدهند چه برسد به بقیه چیزها
ممنون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل