بازدید 2720
۱

مرگ پسر ۱۵ساله پس از گرفتن موتورسیکلت از پارکینگ

کد خبر: ۷۶۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 22 January 2018

فرمانده انتظامی رازو جرگلان از مرگ پسر ۱۵ساله در محور بجنورد- رازو جرگلان خبر داد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ اکبر سجادی با بیان اینکه راکب موتورسیکلت در یک هفته دو بار تصادف کرده و در نهایت در دومین حادثه جان خود را از دست می‌دهد، اظهار کرد: موتورسیکلت این پسر ۱۵ساله(ن. خ) هفته گذشته به علت تصادف با یک دستگاه وانت در محور بجنورد- رازو جرگلان، به پارکینگ منتقل شد.

وی افزود: این پسر ظهر شنبه پس از گرفتن موتورسیکلت در حین بازگشت به راز در جاده‌ای که هفته گذشته تصادف کرده بود، مجدد با یک دستگاه پراید برخورد می‌کند که منجر به مرگ وی می‌شود.

وی بابیان اینکه در این تصادف راکب موتورسیکلت و راننده پراید بی‌احتیاطی کرده‌اند، تصریح کرد: کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را انحراف به چپ راکب موتورسیکلت و تخطی از سرعت غیرمجاز توسط راننده خودروی پراید اعلام کرده‌اند.

فرمانده انتظامی رازو جرگلان بر ضرورت رعایت سرعت مطمئنه تاکید کرد و گفت: شناخت مسیر راه و شرایط وسیله نقلیه از نکاتی است که رانندگان باید توجه و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سجادی اضافه کرد: در صورت وقوع هر حادثه‌ای، اگر راننده سرعت مطمئنه را رعایت کرده باشد، می‌تواند خودرو را به‌موقع کنترل و از وقوع حوادث ناراحت‌کننده، جلوگیری کند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آفرین به پلیس که موتور را به این پسر تحویل داده.مگر نه این است که باید گواهینامه داشته باشد و دیگر اینکه چرا اینقدر راحت موتور را تحویل داده اند و تحویل موتور را منوط به همراه بودن یک فرد بزرگسال نکرده اند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس