بازدید 3197

چین برنامه تجارت در فضای مجازی را طراحی کرد

دبیر دوم رایزن بازرگانی چین در ایران گفت: نهاد شورای توسعه تجارت خارجی چین، شبکه‌ای را برای تجارت در فضای مجازی به کمک 13 نفر طراحی کرده است.
کد خبر: ۷۶۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷ 20 January 2018

دبیر دوم رایزن بازرگانی چین در ایران گفت: نهاد شورای توسعه تجارت خارجی چین، شبکه‌ای را برای تجارت در فضای مجازی به کمک 13 نفر طراحی کرده است.

به گزارش فارس «گو جی او یو» دبیر دوم رایزن بازرگانی چین در ایران در نشست خبری سومین همایش فرصت‌های بازرگانی و سرمایه‌گذاری ایران و چین گفت: تولید ناخالص داخلی چین 5 هزار و 700 میلیارد دلار است که هیچ کشوری نمی‌تواند آن را از لحاظ اقتصاد نادیده بگیرد.

وی افزود: همچنین چین بزرگترین خریداری کالاهای نفتی و غیرنفتی از این است.

دبیر دوم رایزن بازرگانی چین در ایران بیان داشت: نهاد شورای توسعه تجارت خارجی چین، شبکه‌ای را در فضای مجازی ایجاد کرده است که تاکنون 135 کشور برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده‌اند و از بدو شکل‌گیری این پلت فرم اتاق بازرگانی ایران و چین جزء 13 نفری بوده که این شبکه را با کمک چینی‌ها طراحی کرده است.

وی افزود: قرارداد پلت فرم با چینی‌ها امضا شده و از آگوست 2018 این پلت فرم فضای مجازی یک شبکه‌ای برای تجارت الکترونیک شکل می‌گیرد.

دبیر دوم رایزن بازرگانی دفتر چین در ایران اظهار داشت: بر این اساس هر ایرانی که عضو شبکه باشد، کالا و خدمات خود را می‌تواند به طرف چینی و 135 کشور و برعکس معرفی کند.

وی افزود: امیدواریم از نیمه دوم سال آینده شرایط استفاده از این شبکه مجازی تجاری فراهم شود.

به گزارش فارس، سومین همایش فرصت‌های بازرگانی و سرمایه‌گذاری ایران و چین در تاریخ 10 و 11 بهمن ماه سال 1396 در اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار