بازدید 2712

ارائه تسهیلات به دانشجویان علمی‌کاربردی

کد خبر: ۷۶۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 20 January 2018

رئیس دانشگاه علمی کاربردی از ارائه تسهیلات به دانشجویانی که در قالب خوشه‌های فناوری و مراکز رشد شرکت‌هایی تاسیس می‌کنند خبر داد.

به گزارش آنا، از دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر محمدحسین امید در دیدار با علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان گفت: تلاش دانشگاه جامع علمی کاربردی بر تربیت تکنسین و کارشناس ماهر است بنابراین مراکز این دانشگاه در دل صنعت و محیط کار ایجاد شده‌اند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی عنوان کرد: سیاست این دانشگاه در دو سال اخیر مأموریت‌گرا کردن مراکز در ارائه خدمات آموزشی و ایجاد مراکز رشد و کلینیک های کارآفرینی است که وظیفه آنها دادن مشاوره در زمینه کارآفرینی می‌باشد.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی آمادگی دارد به دانشجویانی که در قالب خوشه‌های فناوری و مراکز رشد شرکت‌هایی تاسیس می‌کنند از طریق صندوق کارآفرینی تسهیلاتی را ارائه دهد.

امید ضمن اشاره به دیدار با اکثر استانداران اظهار کرد: با توجه به شرایط و نیاز‌های آموزشی در هر منطقه و با شناسایی بخش خصوصی که توانایی ورود به بحث آموزش را داشته باشند اعلام آمادگی کرده‌ایم تا مراکز آموزشی جدید تاسیس کنیم.

در این دیدار رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: ما نمی‌توانیم شغل ایجاد کنیم اما می‌توانیم فردی را تربیت کنیم که شغل‌پذیری بالایی داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل