بازدید 4544

روایت کوچکی‌نژاد از پاداش‌های ۱ میلیارد تومانی

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ تعیین سقف و میزان پرداخت‌های نجومی پاداش‌های پایان خدمت را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۶۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 20 January 2018

 

جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص پاداش پایان خدمت بازنشستگان، اظهار داشت: یکسان سازی به طبقات که حقوق پایینی را دریافت می‌کنند آسیبی را وارد نمی‌کند، حداقل حقوق در حال حاضر 1 میلیون و 200هزار تومان است که هفت برابر آن حدود 8 میلیون تومان می‌شود.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 با بیان اینکه فردی که 8 میلیون تومان دریافت کند می‌تواند پاداش پایان خدمت خود را به‌صورت کامل دریافت کند، گفت: اما افرادی که 10 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند ممکن است حدود 30 الی 40 میلیون از پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سقفی برای دریافت پاداش پایان خدمت در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این سقف به میزان هفت برابر حداقل حقوق است و این میزان بر اساس دیدگاه ما حدود 200 تا 250 میلیون تومان در نظر گرفته شده.

وی با بیان اینکه افرادی که بازنشست می‌شود می‌تواند تا سقف حدود 280 میلون تومان پاداش دریافت کنند، تصریح کرد: درحال حاضر افرادی هستند که 900 میلیون تا 1 میلیارد تومان پاداش پایان خدمت دریافت می‌کنند.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 در پایان با تاکید بر اینکه تا زمانی که با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستیم نباید اینگونه پاداش‌ها را پرداخت کنیم و این اقدام صحیح نیست، خاطرنشان کرد: میزان پاداش پایان خدمت باید کاهش پیدا کند./

پایان پیام

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر