بازدید 5700

قاتل جسد جوان اسفراینی را در باغچه دفن کرد

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف یک فقره قتل در حوالی این شهرستان خبر داد.فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف یک فقره قتل در حوالی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 20 January 2018

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف یک فقره قتل در حوالی این شهرستان خبر داد.فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف یک فقره قتل در حوالی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاوید مهری اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد فقدانی به مرکز فوریت های پلیسی 110 ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی های اولیه اقدام به تحقیقات میدانی در خصوص پیدایش فرد مفقود شده کردند، افزود: ماموران با مراجعه به محل تردد و محل کار فرد مفقودی دریافتند که قبل از مفقود شدن به طور مستمر با فردی با هویت معلوم در ارتباط بوده است .
مهری افزود: ماموران برای دستگیری مظنون به محل زندگی اش مراجعه و بلافاصله وی را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال یافتند.

وی با اشاره به اینکه با دستگیری مظنون و اعترافات وی پرده از راز قتل هولناکی برداشته شد، گفت: متهم در اظهارات خود عنوان داشته که با فرد مفقود شده از قبل اختلاف داشته و برای اینکه به این اختلافات پایان دهد وی را به قتل رسانده و در باغچه منزل یکی از بستگانش جسد اورا دفن و لباس هایش را نیز سوزانده است.
وی یادآور شد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به محل حادثه مراجعه و بعد از بازسازی صحنه قتل، جسد مقتول با همکاری قاتل کشف و برای تحقیقات بیشتر به سردخانه بیمارستان انتقال یافت.
مهری با اشاره به اینکه متهم نیز بعد از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده حسب دستور مقام قضائی تحویل زندان شد، خاطرنشان کرد: فقر، اختلافات خانوادگی، اعتیاد، تربیت ناصحیح فرزندان و عدم کنترل خشم از علل بروز قتل بوده که در این راستا از خانواده ها نیز انتظار می رود با تربیت صحیح و کنترل به جا فرزندان خود مانع از بروز اینگونه ناهنجاری های اجتماعی در سطح جامعه شوند .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر