بازدید 2496

تغییرات بنیادین فضای علمی و آموزشی دانشگاه آزاد

کد خبر: ۷۶۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 20 January 2018

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت: با توجه به رویکرد دکتر ولایتی، امید به تغییر محسوس وجود دارد و فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد نسبت به گذشته پیشرفت کرده‌است.

به گزارش آنا، مجتبی بختیاری اظهار کرد: فضای علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی دچار تغییرات بنیادین شده است، و از سوی دیگر لابی‌های که در دوره گذشته در دانشگاه آزاد وجود داشت به تدریج افشا می‌شود و ازبین می‌رود و همین موضوع، در کیفیت آموزشی دانشگاه، تاثیر مثبت دارد و با توجه به رویکرد دکتر ولایتی، امید به تغییر محسوس وجود دارد.

دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با اشاره به عملکرد فرهنگی دانشگاه ازاد اسلامی در یک سال گذشته گفت: سیستم فرهنگی دانشگاه آزاد نسبت به گذشته پیشرفت داشته و در بعد فرهنگی گام‌های مثبتی برداشته شده است، اما با توجه به تغییرات مسئولین فرهنگی دانشگاه در ماه‌های اخیر و تاثیر کارهای فرهنگی در درازمدت تاثیر، باید منتظر ماند و عملکرد بدنه مدیران جدید را در آینده ارزیابی کرد.

دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با مقایسه عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به دوران مدیریتی گذشته عنوان کرد: در گذشته دانشگاه آزاد هیچ تاثیر و خط‌دهی بر فرهنگ جامعه نداشت و فرهنگ محدود به یک اتاق معاون فرهنگی در دانشگاه‌ها بود و عملا فعالیت فرهنگی انجام نمی‌شد.

وی درباره حمایت از تشکل‌های انقلابی در دوره جدید دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در گذشته تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی، دچار رخوت شده بودند، اما در همین یک سال گذشته، می‌توان گفت تشکل‌های این دانشگاه، در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور، فعالیت‌های تاثیر گذاری انجام داده‌اند.

بختیاری درباره عملکرد تشکل‌های دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر تشکل‌های دانشگاه آزاد در سطح و تراز تشکل‌های بزرگ دانشگاه‌های کشور فعالیت می‌کنند و در سطح کلان در کشور مطرح شده‌اند و تاثیرگذار هستند.

دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت افزود: باید زمان بگذرد تا حمایت کامل دیده شود، اما برخلاف گذشته که امیدی به دانشگاه آزاد نبود، وعده‌های خوبی داده شده است و به جای سنگ‌انداز‌های دوران قبل، شاهد حمایت از طرف دانشگاه چه از نظر مادی چه از لحاظ معنوی از تشکل‌ها هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار