بازدید 4379
۱

رئیس کمیته داوران:داورسرپنالتی استقلال کوتاهی کرد

کد خبر: ۷۶۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 20 January 2018

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم داور بازی پدیده - استقلال را نادرست ارزیابی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی ، فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران در مورد صحنه پنالتی استقلال در دیدار مقابل پدیده، گفت: پنجشنبه و جمعه 7 بازی برگزار شد. در این 7 بازی، یک صحنه را در یک بازی برخی‌ها می‌گویند پنالتی بود و برخی دیگر می‌گویند پنالتی نبود. کارشناسان نظرهای مختلفی در این مورد می‌دهند، اما چیزی که برای کمیته داوران ملاک است، نظر گروه آنالیز خودمان است. در مورد پنالتی استقلال هم گروه آنالیز ما باید نظر بدهد.

اصفهانیان با اشاره به ورود زودهنگام بازیکن تیم پدیده به داخل محوطه جریمه، خاطرنشان کرد: طبیعی و مشخص است که بازیکنان تیم پدیده سریع‌تر و قبل از زدن ضربه پنالتی وارد محوطه جریمه شدند که این قانونی نیست و اشکان خورشیدی (داور بازی پدیده - استقلال) تصمیم خوبی نگرفت. داور در آن صحنه کوتاهی کرد و ورود غیرمجاز بازیکنان پدیده قبل از زدن ضربه به توپ را اعلام و پنالتی را تکرار نکرد، او باید بیشتر دقت می‌کرد.

اصفهانیان تصریح کرد: واقعاً از همه مربیان و افراد فوتبالی این است که خوب‌ها را هم ببینند. داوران ما این هفته واقعاً خوب قضاوت کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا را شکر داوران با به نفع گرفتن پرسپولیس و تصمیم خوب نگرفتن در عدم تکرار پنالتی استقلال دل رئیس کمیته داوران رو شاد کردن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس