بازدید 2701

حل مشکلات فرهنگی دانشگاه آزاد با برنامه‌های آینده

کد خبر: ۷۶۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 20 January 2018

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به بخشنامه اخیر این معاونت گفت: هم با این بخشنامه و هم با برنامه‌های دیگری که در آینده داریم مقدار زیادی از مشکلات فرهنگی دانشگاه آزاد حل و فصل خواهد شد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره ابلاغ بخشنامه 8 ماده‌ای اخیر معاونت فرهنگی گفت: این بخشنامه که اخیرا به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد، تجمیعی بود از بخشنامه‌های ابلاغی قبلی معاونت فرهنگی که متاسفانه به فراموشی سپرده شده بود.

وی ادامه داد: این بخشنامه در 8 بند تدوین شد که هر در کدام از بندها مباحث مهمی آورده شده است، این بخشنامه را ابلاغ کردیم تا مدیران جدیدی که به دانشگاه آزاد می‌آیند متوجه باشند اینها جزو اصول کار در دانشگاه آزاد است و باید رعایت شود.

کلانتری تاکید کرد: در این بخشنامه چند نکته جدید وجود دارد ولی برخی موارد از قبل هم وجود داشته که نمی‌دانم ابلاغ شده بود یا نه ولی احساس کردیم که بایستی مجددا ابلاغ شود.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد ضمن تاکید بر اجرای دقیق این بخشنامه‌ اضافه کرد: همه مدیران واحدهای دانشگاه نسبت به این موارد مسئولیت دارند و نباید اجازه دهند فضای عمومی دانشگاه رها شده و دچار یک ولنگاری شود، هم باید نظارت کنند و هم باید به موقع اقدام کنند، طوریکه فضای دانشگاه ما جلوه اسلامی داشته باشد.

وی ادامه داد: ما بدنبال این هستیم که خانواده‌های دانشجویان نگرانی‌ از تحصیل فرزندان خود در دانشگاه آزاد نداشته باشند و هم با این بخشنامه و هم با برنامه‌های دیگری که در آینده داریم مقدار زیادی از مشکلات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی حل و فصل خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان