بازدید 4143

سقوط یک کوهنورد به دره در ارتفاعات اشکورات

کد خبر: ۷۶۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴ 19 January 2018

سرپرست روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان از سقوط یک کوهنورد به دره در ارتفاعات اشکورات رودسر خبر داد و گفت: عملیات امداد و نجات با موفقیت به پایان رسید و مصدوم با بالگرد امداد هوایی به مرکز درمانی منتقل شد.

مرتضی ادهمی در گفت‌وگو با ایسنا، از سقوط یک کوهنورد به دره در ارتفاعات اشکورات رودسر خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز در پی صعود 12 کوهنورد به ارتفاعات اشکورات رودسر، متاسفانه یک نفر به دره سقوط می‌کند.

سرپرست روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان افزود: اعضای تیم با شماره 112 تماس می‌گیرند و درخواست کمک می‌کنند که در پی این تماس 2 تیم نجات در کوهستان و همچنین یک دستگاه بالگرد جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عملیات امداد و نجات با موفقیت به پایان رسید و مصدوم با بالگرد امداد هوایی به مرکز درمانی منتقل شد، به گروه‌های کوهنوردی توصیه کرد: گروه‌های کوهنوردی قبل از صعود اطلاعات صعود خود را به هیات کوهنوردی و جمعیت هلال احمر استان بدهند؛ حتما یکی از اعضا دوره‌های امداد و نجات در کوهستان را گذرانده باشد تا در مواقع نیاز اقدامات اولیه را قبل از حضور نیروهای امدادی انجام دهد. قبل از صعود شرایط آب و هوایی را بررسی نمایند و بدون تجهیزات، سرپرست و راهنما صعود نکنند؛ در صورت بروز حادثه هم با شماره 112 تماس حاصل نمایند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان