بازدید 4094

نفت با معجزه افاضلی،مشهدی هارا 4تایی کرد

کد خبر: ۷۶۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 19 January 2018

نفتی ها تهران که بعد از تغییر مالکیت تیم شان ، روند بسیار متغیری داشتندو با تساوی مقابل پرسپولیس و برد مقابل تراکتورسازی تا حدودی از قعر جدول فاصله گرفتند مقابل قعرنشین لیگ برتر در حالی که خیلی زود گل دریافت کردند، اما ورق را برگردانده و بازی را به تساوی کشاندند.

 به گزارش تابناک ورزشی،  سیاه جامگان خیلی زود و در دقیقه ۲ بازی به گل رسید و ۲۰ دقیقه اول ، بازی به طور کامل در دست سیاه جامگان بود و نفت بیشتر در لاک دفاعی حضور داشت اما نفت ناگهان از لاک دفاعی بیرون آمد و با بازی خوب رضا حبیب زادگان، هافبک جوان و تکنیکی خود، به ۲گل رسیدند و نیمه اول را به سود خود تمام کردند. 

 شرح گل‌ها

نفت تهران صفر - سیاه جامگان یک(دقیقه ۲): ضربه ایستگاهی در جناح چپ برای سیاه جامگان به دست آمد که با سانتر محمد علی فرامرزی، پیام ملیکان با ضربه ی سر دروازه نفت را گشود.

نفت تهران 1 - سیاه جامگان یک(دقیقه ۳۲ ): پاس رو به عقب بازیکنان سیاه جامگان با اشتباه دروازبان سیاه جامگان همراه شد و توپ در اختیار رضا حبیب زادگان قرار گرفت و او‌ هم با ضربه ای دروازه خالی سیاه جامگان را باز کرد .

نفت تهران 2 - سیاه جامگان یک (دقیقه ۳۹ ): نفتی های تهران با حرکت تیمی صاحب موقعیتی از سمت راست زمین شدند که فرید محمد زاده با سانتر خود امین منوچهری را در موقعیت تک به تک با دروازبان قرار داد و با بغل پایی مطمئن دروازه را برای بار دوم گشود.

نفت تهران 3 - سیاه جامگان یک(دقیقه ۴۹ ): از روی ضربه کرنر از سمت چپ محسن بنگر با ضربه ای چکشی دروازه را باز کرد.

نفت تهران 4 - سیاه جامگان یک (دقیقه۵۶): طی یک ضد حمله ۴ نفره امیر حسین فشنگچی تمامی مدافعان و دروازبان نفت را دریبل زده و با ضربه بغل پا گل چهارم را برای نفت به ثمر رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل