بازدید 4249

سپیدرود2سپاهان1؛کریمی بازهم کرانچاررابرد

کد خبر: ۷۶۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 19 January 2018

تیم سپیدرود با دو گل دقایق ابتدایی و انتهایی بازی، سه امتیاز ارزشمند خانگی کسب کرد تا علی کریمی نخستین بردش در رشت را کسب کرده باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، سپیدرود به عنوان میزبان این مسابقه سومین دیدار خود را با علی کریمی تجربه کرد. آنها که در دو دیدار قبلی یک شکست و یک تساوی را به دست آوردند، ولی علی کریمی مثل نیم فصل اول با نفت تهران بار دیگر سپاهان را مغلوب کرد تا به رده چهاردهم صعود کند. علی کریمی یک بار در فصل جاری با نفت تهران و با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست سپاهان شده است.

 شرح گل

 سپیدرود 1سپاهان 0 ( حسین ابراهیمی، دقیقه 7): حسین ابراهیمی با یک شوت سرکش با پای راست از پشت محوطه جریمه موفق شد با پاس بسیار خوبی که توسط نزهتی با سینه برای او فراهم شد، گل اول بازی را به زیبایی هر چه تمام تر با یک ضربه والی به ثمر برساند.

سپیدرود 2 سپاهان 0 ( دقیقه 81، رضا نورمحمدی): روی ارسال پویا نزهتی توپ در دهانه دروازه به عماد میرجوان رسید. این بازیکن نیز با سایش توپ به سرش موفق شد آن را برای نورمحمدی فراهم کرد و کاپیتان سابق پرسپولیس روی خط دروازه و زودتر از عالمه گل دوم بازی را به ثمر رساند.

سپیدرود 2 سپاهان 1 ( دقیقه 90، مروان حسین): مهاجم عراقی تیم سپاهان که در دقایق پایانی نیمه دوم وارد زمین شده بود، با یک ضربه سر روی ارسال حسین پاپی که او هم تعویضی بود و در شرایطی که گلر سپیدرود اشتباه کرد، موفق شد یکی از گلهای خورده میهمان را جبران کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار