بازدید 2840

تقدیراز پایان‌نامه‌های برتر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

کد خبر: ۷۶۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 19 January 2018

مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با هدف تشویق دانشجویان به پرداختن به موضوع الگوی پیشرفت، همزمان با برگزاری هفتمین کنفرانس الگوی پیشرفت، از رساله‌ها و پایان نامه‌های برتر مرتبط با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پس از داوری با اهدای جوایز نقدی قدردانی به عمل می‌آورد.

به گزارش ایسنا، دانش آموختگان مقاطع مختلف کارشناسی ارشد، دکتری و معادل حوزوی واجد شرایط و یا دانشجویان دانشگاهی و طلاب حوزه‌های علمیه که موضوع رساله و پایان‌نامه آن‌ها در زمینه پیشرفت است و مایلند رساله یا پایان‌نامه آنان در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مورد ارزیابی قرار گیرد، می‌توانند از طریق سامانه http://olgou.ir/index.php/fa/payannameh ثبت نام کنند.

رساله‌ها و پایان‌نامه‌هایی که در فرآیند داوری اولیه مورد پذیرش قرار گیرند، در نمایشگاهی که در روز برگزاری کنفرانس الگوی پیشرفت برپا خواهد شد، در معرض دید شرکت کنندگان قرار خواهند گرفت.

از نویسندگان رساله‌ها و پایان‌نامه‌هایی که در فرآیند داوری نهایی به عنوان برتر انتخاب شوند، در روز برگزاری کنفرانس با اهدای جوایز نقدی قدردانی خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، آخرین مهلت ارسال اطلاعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها، 29 اسفند ماه 1396 است.

هفتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، 19 و 20 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها