بازدید 9729
۲

فحاشی تراکتوری ها علیه دایی و خشم شهریار در کنفرانس

کد خبر: ۷۶۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 18 January 2018

در حالی که امروز تماشاگران اندکی در استادیوم یادگار تماشاگر شکست تراکتور مقابل سایپا بودند، اما توهین فحاشی زیادی علیه علی دایی انجام شد!

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سایپا به انتقاد شدید از هوادارانی که علیه او شعار دادند پرداخت و یادآور شد: من امروز اولین بار بود که برای این تماشاگران متأسف شدم. من همیشه از هواداران تراکتورسازی حمایت کردم، اما امروز متأسفانه از دقیقه یک شروع به فحاشی کردند و آن شعارها را دادند. هرکس به کسی توهین کند و شعار بدهد، لیاقت خودش را نشان داده، اما حیف تبریز و آذربایجان است که در آن این اتفاقات بیفتد. عوض اینکه مثل همیشه به تیم‌شان کمک کنند، دارند شعارهایی می‌دهند که در روحیه تیم‌شان تأثیر منفی دارد. متأسفانه هواداران تراکتورسازی امروز نعمت خوبی برای سایپا بودند، با این کاری که کردند، تیم‌شان را پایین آوردند و ما آن‌طور که دل‌مان می‌خواست بازی کنیم و نتیجه بگیریم. هوادارانی که آن شعارها را دادند، به خودشان و خانواده‌های‌شان فحش دادند.

وی ادامه داد: زمانی که به ورزشگاه آمدم باید چه عکس‌العملی نشان بدهم؟ فرقی نمی‌کند که هواداران حاضر در ورزشگاه ترک باشند یا فارس، برای من فرقی ندارد و مهم هم نیست. من به دنبال حقم. من مسئله‌ای که در تهران به وجود آمده را رد می‌کنم، مسائل اینجا را هم رد می‌کنم. با این پتانسیلی که تراکتورسازی دارد، باید یک نفر آن را رهبری کند، اما برعکس می‌شود. باید این مسائل را کنترل کنند، اما لیدر هم مقابل هواداران به من فحاشی می‌کند. متأسفانه همه‌چیز برعکس شده است.

دایی در واکنش به بیان این مسئله که «وقتی تماشاگر در ورزشگاه کم است توهین می‌شود، اما وقتی تماشاگر زیاد می‌آید، توهینی نمی‌بینیم»، گفت: زمانی که هواداران زیاد هستند، نمی‌توانند برخی شعارهای خودشان را بدهند، اما وقتی تماشاگر کم است دو سه لیدر می‌توانند کار خودشان را بکنند. من اصلاً ناراحت نشدم، تیمم برد و خدا را شکر می‌کنم. هر کس به من فحش داد، به خودش و خانواده‌اش فحش داد. 

سرمربی سایپا در پاسخ به صحبت‌های خبرنگاری که اعتقاد داشت توهین به دایی جواب اتفاقات دیدار دو هفته پیش پرسپولیس - تراکتور است، یادآور شد: حرف شما کاملاً درست است، اما کار اشتباه را با کار اشتباه جواب نمی‌دهند. آدم گاهی وقت‌ها آقا منشی، بزرگی و گذشت می‌کند و به دیگران جواب نمی‌دهد. نه اینکه ما هم بیاییم کار اشتباه را جبران کنیم. تعداد کم را بهتر می‌توان هدایت کرد. آنهایی توهین کردند، تمام این توهین‌ها و این اتفاقات را به خودشان، خانواده‌شان، ناموس و مادرشان کردند! چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

دایی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه اعتقاد دارید که اشتباه را باید آقامنشانه حل کرد، اما در قبال شعارهای تماشاگران تراکتورسازی مدعی هستید هر چیزی گفته‌اند، به ناموس خودشان گفتند، تصریح کرد: چنین چیزی نیست. شما در حدی نیستید که این حرف را بزنید و متأسفم که چنین حرفی زدید. من به هواداران تراکتورسازی دشنام نداده‌ام و گفتم هر کسی هر چیزی گفته به خودش گفته است! 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
متاسفم برای آقای دایی در پاسخ به فحش و توهین هواداران پرسپولیس نسبت به کل ترکها حتی خود دایی ادعا می کنه باید آقامنشی داشت و گذشت کرد ولی خودش به توهین هواداران تراختور، توهین رو با توهین جواب میده . لقمان حکیم هستند ایشان.
علي دايي لايق اين ناسزا هست قطعا!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر