بازدید 7037
۲
گزارش بازی

فراردقیقه95پرسپولیس ازشکست مقابل گسترش10نفره واتوبوس فیروز

پرسپولیس که صاحب موقعیت‌های فراوانی در این بازی شده بود، در نهایت نتوانست از آنها در طول 90 دقیقه سود ببرد و یک گل از روی غافلگیری باعث شد حتی در آستانه شکست نیز قرار گیرند اما تیم برانکو مثل بازی قبلی در مشهد با گل وقت اضافه کار نتیجه را عوض کرد
کد خبر: ۷۶۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ 18 January 2018

پرسپولیس با گل دقیقه 95 سیامک نعمتی بازیکن تعویض خود، دفاع چندلایه و بسته گسترش فولاد تبریز را از سد راه برداشت تا هفته بیستم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی با شکست خانگی به پایان نرساند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه هفته بیستم لیگ برتر دیدار تیمهای پرسپولیس و گسترش‌فولاد با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا صدرنشین ششمین مساوی فصل اش را رقم بزند. گسترش با هدایت و تاکتیک تدافعی مطلقفیروز کریمی معروف به دفاع اتوبوسی توانست پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کند! شاگردان فیروز کریمی با تیزهوشی تنها فرصت گلزنی خود را در نیمه دوم وارد دروازه سرخپوشان کردند. با این تساوی پرسپولیس همچنان درصدر جدول باقی ماند و ۴۵ امتیازی شد وگسترش فولاد هم با این برد ۲۸ امتیازی شد و در رده هشتم باقی ماند.

فراردقیقه95پرسپولیس ازشکست مقابل گسترش10نفره واتوبوس فیروز

پرسپولیس که صاحب موقعیت‌های فراوانی در این بازی شده بود، در نهایت نتوانست از آنها در طول 90 دقیقه سود ببرد و یک گل از روی غافلگیری باعث شد حتی در آستانه شکست نیز قرار گیرند. با این حال آنها که در طول بازی‌های قبلی نیز نشان داده بودند از سود بردن از فاکتور شانس و فرصت به خوبی برخوردار هستند، در ثانیه‌های پایانی توانستند گل تساوی را رقم بزنند.

کارت زرد:سیدجلال حسینی(پرسپولیس)،عزیزمعبودی(2کارت زرد و قرمز/گسترش‌فولاد)،فرشاداحمدزاده(پرسپولیس)،وحید امیری(پرسپولیس)

گل: اسماعیلی فرهادی( دقیقه 74 برای گسترش‌فولاد)، سیامک نعمتی( دقیقه90+5 پرسپولیس)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند- سیدجلال حسینی - شجاع خلیل زاده - صادق محرمی( احمد نوراللهی 59) - محمد انصاری - حسین ماهینی - محسن مسلمان - وحید امیری - فرشاد احمد زاده(شایان مصلح 84) - علی علیپور - گادوین منشا(سیامک نعمتی76)

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب گسترش فولاد تبریز:فرناندو دخسوس، احمدرضا زنده روح، یوسف سیدی، پیمان بابایی، آندرانیک تیموریان، مصطفی سالاری، مسیح زاهدی، میلاد زنیدپور، عزیز معبودی، سامان نریمان جهان و اسماعیل فرهادی

سرمربی: فیروز کریمی

شرح گل

 پرسپولیس 0 گسترش فولاد 1: (دقیقه 74، اسماعیل فرهادی): اشتباه در آفسایدگیری و فرار دیدنی فرهادی در مصاف تک به تک با بیرانوند و با ضربه ای دقیق گل گسترش فولاد را رقم زد.

 پرسپولیس 1 گسترش فولاد 1: (سیامک نعمتی، دقیقه 5+90): در شرایطی که پرسپولیسی ها برای دستیابی به گل تساوی بی برنامه نشان می‌دادند بار دیگر یک توپ مرده و یک حرکت دیدنی از دو بازیکن تعویضی پرسپولیس آنها را به گل رساند. ارسال مسلمان برای شایان مصلح درون محوطه جریمه و پاس با ضربه سر این بازیکن برای سیامک نعمتی با ضربه تمام کننده زمینی او گل تساوی را رقم زد.

پرسپولس و گسترش فولاد

لحظات حساس

 دقیقه 1: سامان نریمان جهان در غافلگیری خط دفاعی صاحب توپ در محوطه جریمه این تیم شد که با شایعت سیدجلال و توپگیری کاپیتان سرخپوشان حرکتش بی نتیجه باقی ماند.

دقیقه 4: پرسپولیس روی حرکت امیری و خطای هند سیدی صاحب یک ضربه ایستگاهی از سمت چپ شد. ارسال دیدنی مسلمان با ضربه سر دقیقی از علیپور همراه نشد تا توپ از بالای دروازه دخسوس راهی اوت شود.

دقیقه 5: یک توپ ربایی خوب از مسلمان و پیش روی او پشت محوطه جریمه و ضربه‌اش همراه شد که توپ به طور ناقص توسط دخسوس دفع شد. روی توپ برگشتی منشا نتوانست ضربه مناسبی بزند و دخسوس اشتباه خود را جبران کرد.

دقیقه 9: ارسال توپ پشت دفاع گسترش به قصد صاحب توپ شدن علیپور با خروج دخسوس از دروازه همراه شد که این دروازه بان با ضربه سر توپ را دور کرد اما در شرایطی که تمامی نیمکت نشینان پرسپولیس اعتقاد به خطای گلر برزیلی گسترش داشتند، داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 14: ارسال زمینی محمد انصاری با ضربه سر ضرب منشا و البته بی دقت با فاصله راهی اوت شد.

 دقیقه 16: اینبار هم علی علیپور در آستانه ورود به محوطه جریمه متوقف شد و فریاد او و نیمکت نشینان نیز باعث نشد تا داور به نشانه خطا در سوت خود بدمد.

دقیقه 20: ضربه سنگین نریمان جهان با تک دست توسط بیرانوند دفع شد و در حالی که انتظار می‌رفت با تغییر مسیر توپ به سمت دروازه راهی گل شود، در نهایت به کرنر رفت و فرصت از گسترش فولاد گرفته شد.

دقیقه 23: اینبار ضربه علی علیپور از زاویه تقریبا بسته و با قدرت کم به راحتی در اختیار دخسوس قرار گرفت.

دقیقه 30: ضربه دیدنی احمد زنده روح در حالی که بیرانوند تنها مسیر توپ را دنبال می کرد با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 34: ارسال از سمت چپ توسط وحید امیری با ضربه سر فرشاد احمدزاده راهی به دروازه نیافت و با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 44: ارسال خوب از حسین ماهینی و ضربه سر وحید امیری در فرصتی مناسب با دقت کم همراهی بود تا توپ از بالای دروازه راهی اوت شود.

دقیقه 69: ارسال محسن مسلمان از سمت چپ بار دیگر با ضربه بی دقت سر توسط گادوین منشا راهی اوت شد تا فرصت سوزی‌های این مهاجم نیجریه‌ای ادامه داشته باشد.

دقیقه 71: شوت پشت محوطه و زمینی احمد نوراللهی توسط دخسوس مهار شد.

دقیقه 78: پاس رو به عقب علی علیپور برای سیامک نعمتی با ضربه این بازیکن همراه شد که مدافع گسترش فولاد در بین راه آن را به کرنر تبدیل کرد.

دقیقه 80: یک فرار دیدنی توسط علیپور پشت محوطه جریمه و با مهار مناسب توپ توسط این بازیکن در مصاف تک به تک با توجه به بسته بودن زاویه و خروج دخسوس با پاس او برای امیری همراه شد که پیش از امیری دروازه بان گسترش آن را از آن خود کرد.

دقیقه 1+90: سیامک نعمتی قصد داشت با حرکتی انفرادی و شوت تمام کننده خود دروازه گسترش را باز کند که ضربه او به شکل عجیبی راهی اوت شد و فرصت حمله را از پرسپولیس گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ازدیوارسیمانی یازده نفره گسترش گذشتن مردمیخوادکه شد!!!!!!!!
قیاقه خندان داور در کارت زرد دادن به سید جلال حسینی پرخاشگر و قیافه بر افروخته داور و غضب ناکش در کارت دادن به بازیکن گسترش فولاد عزیز معبودی آدم را یاد قیاقه داوری انداخت بازی اسرای جنگی اردوگاه نازی ها آلمان و تیم اس اس ها رو قضاوت میکرد!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان