بازدید 4270
گزارش بازی

تراکتور بدون یحیی هم در تبریزبه دایی باخت

شاگردان علی دایی که از هفته سوم به بعد نتوانستند خارج از خانه به پیروزی برسند با برتری در این بازی موفق شدند پس از 16 هفته خارج از تهران به برتری دست پیدا کنند.
کد خبر: ۷۶۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 18 January 2018

تیم تراکتورسازی در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، در ورزشگاه خانگی خود مغلوب شاگردان علی دایی شد.

 به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) با بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و سایپا تهران آغاز شد. این دیدار که از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود سایپا پایان رسید.برای تراکتورسازی محمد ایرانپوریان(۷۰) گلزنی کرد. همچنین هر دو گل سایپا را مهدی ترابی(۶۳) و (۷۵) به ثمر رساند.سایپا با این نتیجه ۳۱ امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول صعود کرد. تراکتورسازی نیز با ۲۱ امتیاز در رده یازدهم جدول باقی ماند.

تراکتور بدون یحیی هم در تبریزبه دایی باخت

مهدی ترابی که دو بار برای سایپایی ها گلزنی کرد را می توان بهترین بازیکن این دیدار دانست. ستاره ملی پوش نارنجی پوشان گل اول را روی خلاقیت خود و گل دوم را از روی پنالتی به ثمر رساند. حامد فلاح زاده نیز از بازیکنان خوب این دیدار بود. او که یک بار دروازه خود را باز شده دید در میانه های بازی موفق شد یک ضربه پنالتی را از تیم مهمان به زیبایی مهار کند.

تراکتوری ها این روزها و با این شکست اوضاع پیچیده تری نسبت به قبل پیدا کردند. آنها که سرمربی جدید خود را به تبریز آوردند برای چهارمین هفته پیاپی با ناکامی میدان را ترک کردند. شاگردان علی دایی که از هفته سوم به بعد نتوانستند خارج از خانه به پیروزی برسند با برتری در این بازی موفق شدند پس از 16 هفته خارج از تهران به برتری دست پیدا کنند.

شرح گل

تراکتورسازی 0 سایپا 1(دقیقه 62، مهدی ترابی): نارنجی پوشان روی یک ضدحمله سریع و حرکت فوق العاده مهدی ترابی توانستند به اولین گل بازی دست پیدا کنند. آنها در این دقیقه پشت محوطه جریمه توپ را به این بازیکن رساندند و ترابی نیز با ضربه ای از راه دور دروازه بان برزیلی را اسیر خود کرد.

 تراکتورسازی 1 سایپا1 (دقیقه 70، محمد ایرانپوریان): مدافع تراکتوری ها در حالی که چند دقیقه پیش از این ضربه پنالتی را از دست داده بود در این دقیقه روی ارسال ابراهیمی توانست با یک ضربه سر دروازه تیم مهمان را باز کند.

 تراکتورسازی 1 سایپا2(دقیقه 75، مهدی ترابی): نیمه دوم این بازی باز هم گل به همراه داشت و این بار روی شوت قلی زاده و برخورد توپ به دست نادری یک پنالتی برای سایپا گرفته شد و مهدی ترابی موفق شد با ضربه زیبا دومین گل تیم مهمان را به ثمر برساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار