بازدید 19661

بازی گلشیفته فراهانی در یک فیلم اسرائیلی

کد خبر: ۷۶۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 18 January 2018

حدود سه ماه قبل بود که رسانه‌های ایرانی خبر دادند که گلشیفته فراهانی در یک فیلم اسرائیلی نقش‌آفرینی کرده است. اما صفحه رسمی وزارت امور خارجه این رژیم جعلی، روز گذشته خبری را درباره بازتاب خبر حضور این بازیگر در این فیلم اسرائیلی منتشر کرد.

به گزارش روزنامه کیهان، همکاری فراهانی با سینماگران رژیم اشغالگر قدس در حالی اتفاق افتاده که این روزها اسرائیل تبدیل به نامی نفرت‌انگیز شده است و بسیاری از هنرمندان جهان اقدام به تحریم این رژیم غاصب می‌کنند.

نکته قابل تأمل این است که فراهانی در این فیلم اسرائیلی نقش جاسوس موساد را ایفا کرده است. این فیلم هم مثل بسیاری دیگر از آثاری که این بازیگر در خارج از کشور بازی کرده از نظر حرفه‌ای دست چندم و فاقد ارزش و اعتبار هنری ارزیابی شده است.

متأسفانه برخی از بازیگران سینمای ایران فریب سراب هالیوود را می‌خورند و به کشور خودشان پشت می‌کنند، اما در نهایت برای کسب معاش ناچار مجبور به حضور در نشریات مد لباس و بازی در فیلم‌های درجه سه می‌شوند.
گلشیفته فراهانی پس از خروج از کشور در مصاحبه‌ای گفت زندگی‌اش را مدیون مادر بهایی و پدر کمونیستش است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۱۳
ایشون یه بازیگر کاملا حرفه ایه وقتی فیلم درباره الی رو نگاه کنین میبینین چقدر تفاوت داره کیفیت کارش نسبت به دخترهای همرده خودش ولی متاسفانه ظاهر امر رو حفظ نمیکنه که جای سرزنش داره . همونطور که داشتن ظاهر خوب و باطن بد عوامفریبی و ریاکایه برعکسش هم ناهنجاریه .
باشه، تو خوبی :))
شما به گلشیفته چکار دارین؟ اون هم مثل خیلی از آدم ها زندگیش رو انتخاب کرده و رفته دنبال آرزوهاش.
اشکالش چیه ؟
کسی هم که در ایران نیست باید اینجا حساب پس بده؟!
نمی دونم دیگه کاری هست که گلشیفته نکرده باشه
بابا فراموشش کنید . گلشیفته رو فراموش کنید
خیلی ممنون از اینکه اطلاع رسانی کردید!
خب که چی بشه؟!
تابناک به مشکلات خودمون برس
کاش یاد می گرفتیم که ما فقط مسئول اعمال و رفتار خودمون هستیم و دیگران رو به باد انتقاد گرفتن کار اخلاقی نیست این خانم هم مثل خیلی های دیگه آزاد آفریده شده و حق انتخاب داره
لابد از نظر کسانی که این مقاله رو نوشتن خانم الهام چرخنده هنرمند بزرگیه و توی کارای ارزشی و ماندگار ظاهر میشه ؟؟!! بابا بس کنید دیگه ، اگه هر کدوم از ما اگه سعی کنیم دیگران رو نقد نکنیم و فقط به فکر رفع کردن کاستی های خودمون باشیم اونوقت همه چی درست میشه بهتر از اون چیزی که فکرش رو بکنید
تنها فیلم بدرد بخوری که بازی کرده ، بازی در دزدان دریایی کارائیب ۵ هست که بازیگران ایرانی آرزویشان است که یکی از بازیگران این فیلم را از نزدیک ببینند و دیگر هیچ
جایزه ی وطن فروشیشه
..چقدر تاسف آوراست اظهار نظرهایتان .. عمل کرد خودمان را ببینیم ..!! جقدر بد شدیم ..واقعا سقوط کرده ایم.. یارب فرجی...
ایشون را فراموش کنید و اسمش را هم نیارید چون دیگه ایرانی نیست. کسی که همه چیزش از جمله عفتش را برای شاید به زعم خودش شهرت! فروخته و چیزی از ایرانیت و انسانیت برایش باقی نمانده دیگه نمیشه اسمش را گذاشت ایرانی.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار