بازدید 6186
۲

فوت یک مرد 40 ساله در پی تخریب ملک شهرداری

یک مرد ۴۰ساله در پی تخریب ملکی متعلق به شهرداری تهران در منطقه ۱۸ جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۷۶۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵ 17 January 2018

 

یک مرد ۴۰ساله در پی تخریب ملکی متعلق به شهرداری تهران در منطقه ۱۸ جان خود را از دست داد.

به گزارش تسنیم، در پی تخریب ملکی متعلق به شهرداری تهران در منطقه 18 (یافت‌آباد ــ میدان جانبازان) مرد حدود 40ساله‌ای فوت کرد، در همین زمینه مصطفی حسنی - مدیر روابط عمومی منطقه 18 با تأیید فوت فرد اشاره‌ شده اظهار کرد: در روز شنبه 23 دی ماه ساعت 9:30 صبح شهرداری منطقه 18 عملیات تخریب ملکی را که خریداری کرده بود شروع کرده بود.

وی تصریح کرد: این ملک در راستای اجرای طرح 76متری شهید بروجردی بوده و این در حالی است که عملیات عمرانی این طرح طی هفته‌های گذشته نیز آغاز شده بود.

حسنی تصریح کرد: شهرداری منطقه 18 مدتی پیش این ملک را تملک کرده و حق و حقوق مالکین را به آنها داده و ملک را به‌تصرف خود در آورده است.

وی ادامه داد: عوامل شهرداری تهران نیز با اطمینان خاطر از این‌که کسی در ملک اشاره‌ شده نیست عملیات تخریب را آغاز کرده که در ادامه مشخص می‌شود فردی در این ملک بوده است که البته با پیگیری‌های صورت‌گرفته مشخص شده وی معتاد و کارتن‌خواب بوده و علی‌رغم این‌که این ملک به‌تملک شهرداری نیز در آمده با حضور در ملک اشاره‌شده در آنجا زندگی و اتراق می‌کرده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 18 ادامه داد: البته در این زمینه پزشک قانونی و افسر تجسس پرونده نیز موضوع را پیگیری کرده و هنوز مشخص نیست که فرد اشاره‌ شده قبل از تخریب فوت کرده است یا بعد از آن، که تمامی این مسائل از طریق پزشک قانونی و افسر تجسس پرونده در دست پیگیری است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۲
معتاد و کارتن خواب بوده قبول ،ولی بالاخره آدم بوده !
حالا احتمالا تقصیر می افته گردن راننده بدبخت بولدوزر یا کارگر شهرداری و از اون دیه میخوان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر