بازدید 3123

همکاری کشورهای اسلامی با اسرائیل قطع شود

دبیرکل سازمان آزادی بخش فلسطین بر ضرورت توقف مذاکرات صلح با اسرائیل تاکید کرد و گفت: مقاومت تنها راه نجات قدس است.
کد خبر: ۷۶۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷ 17 January 2018

 

فتحی ابوالعردات دبیرکل سازمان آزادیبخش فلسطین عصر امروز (چهارشنبه، 27 دیماه) در مراسم اختتامیه سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با بیان اینکه آمریکا نشان داده که می خواهد حقوق ملت مستضعف را زیر پا بگذارد، گفت: ملت فلسطین از حقوق خود دفاع می کند و تصمیم شجاعانه ابومازن در تحریم دولت آمریکا به خاطر همکاری با رژیم اسرائیل به درستی صورت گرفت.

دبیرکل سازمان آزادیبخش فلسطین در ادامه تصمیم ترامپ درباره انتقال سفارت را عجولانه توصیف کرد و افزود: قطعنامه ای که اخیرا در سازمان ملل تصویب شد پاسخ کوبنده ای به این تصمیم نابخردانه بود بعد از آن نماینده آمریکا و صهیونیست ها اقدام به تهدید اعضای شورای امنیت کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت ها پاسخ مثبتی به قطعنامه حمایت از فلسطین دادند، عنوان کرد: از این رو مردم فلسطین دیدند که می توانند در سرنوشت خود تاثیرگذار باشند لذا از کشورهای حامی این قطعنامه تشکر می کنم.

ابوالعردات در ادامه با بیان اینکه وحدت می تواند هرگونه آشوبی را که تروریست ها ایجاد کردند از بین ببرد، اظهار داشت: باید اشغالگران را از سرزمین خود بیرون کنیم و با هم وحدت داشته باشیم از این رو از مصر برای تلاش آن ها جهت آشتی ملی میان گروه های فلسطینی تشکر می کنم.

وی هرگونه مذاکره صلح با صهیونیست ها را بی تاثیر دانست و گفت: مذاکرات صلح باید متوقف شود چرا که ما بدون قدس نمی توانیم ماهیت خود را احیا کنیم و هیچ ثباتی ایجاد نمی شود مگر اینکه به قدس متمسک شویم چرا که این سرزمین مهد پیامبران الهی و سومین حرم شریف مقدس است.

دبیرکل سازمان آزادیبخش فلسطین در پایان با بیان اینکه بیت المقدس همواره از آن فلسطینیان است، خاطرنشان کرد: فقط با مقاومت می توان فلسطین را بازپس گرفت که در این زمینه قطع هرگونه روابط سیاسی و اقتصادی با اسرائیل از سوی کشورها ضروری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل