بازدید 3294

اعلام حمایت از انتفاضه سوم و ضرورت بر پایان دادن تجاوزات رژیم صهیونیستی

رئیس کمیته فلسطین گفت: حق برپایی کشور مستقل فلسطین، اعلام حمایت از انتفاضه سوم و تاکید بر پایان دادن اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی از محورهای مهم کاری کمیته مطبوعش بوده است.
کد خبر: ۷۶۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ 17 January 2018

رئیس کمیته فلسطین عصر امروز (چهارشنبه 27 دیماه) در اختتامیه نشست سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با اشاره به محورهای مورد بحث در کمیته متبوعش گفت: دفاع از حقوق مردم فلسطین و بازگشت همه فلسطینیان به کشورشان و همچنین تاکید بر اینکه قدس جزء لاینفک فلسطین است از جمله موضوعات مهم مورد تبادل نظر در کمیته فلسطین بوده است.

وی همچنین تصریح کرد: مخالفت با تصمیم رئیس جمهور آمریکا، مخالفت جدی پیرامون اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، مخالفت با هرگونه پیامدهای تصمیم شوم آمریکا و تاکید بر اینکه مقاومت جزء حق مسلم مردم فلسطین است و همچنین حق برپایی کشور مستقل فلسطین و اعلام حمایت از انتفاضه سوم و تاکید بر پایان دادن اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی از دیگر محورهای مهم کاری کمیته فلسطین است.

رئیس کمیته فلسطین همچنین ضمن دعوت از کشورهای اسلامی برای ممانعت از ایجاد هرگونه اختلاف بر لزوم فعال سازی قطعنامه های مربوط به عدم همکاری با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

رئیس کمیته فلسطین با اشاره به اینکه تاکید بر قطع روابط سیاسی و اقتصادی با اسرائیل و مخالفت با انتقال سفارت آمریکا به قدس از دیگر محورهای کاری کمیته مطبوعش بوده است خاطرنشان کرد: تاکید بر لزوم آزادی فلسطینیان ربوده شده و بازداشتی های حاضر در زندان های اشغالگران، تاکید بر اهمیت فعال سازی صندوق هایی که به حمایت مالی از قدس می پردازند در راستای پایداری مردم فلسطین و همچنین تاکید بر اینکه قدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین است از جمله محورهای کمیته فلسطین است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان