بازدید 3739
۱

نیروی های قراردادی دانشگاه ها تبدیل وضعیت می شوند

کد خبر: ۷۶۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 17 January 2018

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تبدیل وضعیت سه تا پنج هزار نفر از نیروهای اداری و قراردادی دانشگاه ها با موافقت سازمان های برنامه و بودجه و امور استخدامی خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین عسکریان ابیانه روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح مجتمع کلاس های آموزشی دانشگاه گنبدکاووس به خبرنگاران گفت: اکنون فرآیند اداری این موافقت نامه ها درحال انجام است و بخشی از نیروهای واجد شرایط تا پایان امسال تغییر وضعیت داده می شوند.

وی افزود: در زمینه جذب نیروهای جدید اداری یا هیات علمی دانشگاه ها نیز بر حسب نیاز و درخواست دانشگاه ها اقدام خواهد شد.

عسکریان ابیانه ادامه داد: اکنون در امور آزمایشگاهی و کارگاه های آموزشی در دانشگاه ها کمبود نیروی انسانی داریم که حل این مشکل در دست پیگیری است.

وی از وجود افزون بر 200 طرح عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد در دانشگاه های کشور خبر داد و تصریح کرد: تکمیل این طرح ها از اولویت های کاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به اعتبار مورد نیاز برای این طرح ها اشاره نکرد اما گفت: این طرح ها که بیشتر در حوزه آموزشی، پژوهشی و خوابگاهی هستند از محل منابع ملی، درآمدهای دانشگاه ها و مشارکت خیرین تکمیل می شود.

به گزارش ایرنا، مجتمع کلاس های آموزشی دانشگاه گنبدکاووس با زیربنای سه هزار و 718 متر مربع با هزینه 50 میلیارد ریال احداث شده است.

عملیات اجرایی این مجتمع آموزشی که دارای 14 کلاس درس بزرگ، اتاق هایی برای اساتید و کارشناسان آموزشی و نیز یک آمفی تئاتر است درسال 88 آغاز شده بود.

شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و دانشگاه گنبدکاووس، هم اکنون افزون بر 3500 دانشجو دارد که در 75 رشته تحصیلی از کاردانی تا دکترا مشغول تحصیل هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شما را به خدا پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دانشگاه گیلان باشید.ا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان