بازدید 5139

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به احتمال بازگشت طارمی

کد خبر: ۷۶۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 17 January 2018

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره احتمال توافق نکردن با باشگاه الغرافه و بازگشت طارمی عنوان کرد در این فوتبال هر چیزی امکان‌پذیر است.

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی، حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با رادیو ، درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس و این که آیا بدهی‌های خارجی این تیم به طور کامل پرداخت شده یا خیر؟ اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد از بدهی‌ها پرداخت شده است و در حال‌ حاضر به مرور کارها را انجام می‌دهیم تا خطری باشگاه را تهدید نکند تا ان‌شاء‌الله بتوانیم باشگاه را به سمت پیشرفت حرکت دهیم. یک مجموعه باید از حواشی مراقبت کند که به خاطر بدهی‌های خارجی دچار مشکل نشویم. شاید کسی در این میان قصور کند اما فدراسیون فوتبال که متولی فوتبال است باید مراقبت کند و پیشگیری کنیم تا اتفاقی رخ ندهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه‌ درباره وضعیت طارمی و این که آیا باشگاه پرسپولیس دریافت مبلغ توافق را خواستار شده است تا ITC او را صادر کنند یا خیر؟ گفت‌: پس از درخواستی که در ابتدا از باشگاه الغرافه به دست‌مان رسید ما گفتیم که ابتدا شرایط‌تان را اعلام کنید و در ادامه‌ آن‌ها شرایط‌شان را گفتند و ما دو، سه بند این شرایط را جابه‌جا کردیم و برای‌شان فرستادیم. الان هم منتظر هستیم امضای مدیران باشگاه و امضای آقای طارمی به دستمان برسد که مجددا آن را بررسی کنیم و اگر مورد قبول ما بود کار قطعی تمام شود. این کار باید امروز یا فردا (پنج‌شنبه) انجام شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد این توافق انجام نشود و طارمی مجددا به پرسپولیس باز گردد؟ گفت‌: همه چیز در این فوتبال پیچیده امکان‌پذیر است. ما خیلی به طارمی اصرار کردیم که بماند. علاقه داشتیم که او بماند و گذشته را جبران کند اما این کار دلی است. او دوست داشت تجربه جدیدی داشته باشد و به خارج از کشور برود.

گرشاسبی درباره این که آیا منافع مالی باشگاه پرسپولیس هم در اتخاذ این تصمیم تاثیرگذار بوده یا خیر؟ گفت‌: این را صادقانه به همه هواداران می گویم. در خصوص آقای طارمی یک درصد بحث سود باشگاه و درآمدزایی مطرح نبود، چرا که ما رفتیم و آن ۸۰۰ هزار دلار را حل کردیم (پرونده ریزه اسپور) و برگشتیم. لذا این تفکر نبود. هر کسی چنین فکری کند که باشگاه به خاطر سود طارمی را واگذار کرده من واقعا از این تفکرش ناراحت می‌شوم. طارمی محکم و قاطع اعلام کرده است که من با توجه به این که سه ماه از قراردادم باقی‌ مانده می‌خواهم بروم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره این که آیا پیرامون تمدید قرارداد با بازیکنان فکری کرده است یا خیر؟ گفت‌: بازیکنان ما تا آخر فصل با ما قرارداد دارند. همین روزها هم آقای برانکو فهرست مورد نظرش را به ما اعلام می‌کند تا بر اساس آن فهرست با بازیکنان صحبت می‌کنیم و قراردادشان را تمدید می‌کنیم. خوشبختانه تا به امروز هم هیچ بازیکنی نق نزده و ساز جدایی هم کوک نکرده است. همه چیز در باشگاه پرسپولیس دلی و رفاقتی ادامه‌ دارد.

وی درباره مطلب درج شده در یکی از روزنامه‌ها مبنی بر این که برانکو یکی از بازیکنانش را نمی‌خواهد، گفت‌: برانکو عاشق همه بازیکنان است. من از اهالی رسانه و کسانی که قلم به دست دارند خواهشمندم در نوشته‌های خود دقت کنند و مسائل را تحریک آمیز جلوه ندهند. امیدوارم که همه کمک کنند تا بحران نیم فصل و بستن پنجره نقل‌ و انتقالات را پشت سر بگذاریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی