بازدید 5543

شکایت قضایی میراسماعیلی از فدراسیون جودو+سند

کد خبر: ۷۶۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 17 January 2018

به دنبال انتشار نامه اخطار یک بانک به آرش میراسماعیلی در یکی از سایت‌های خبری، وی با ثبت شکایت در مراجع قضایی پیگیر این موضوع شد.

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی، روز گذشته (سه‌شنبه) یکی از سایت‌های خبری نسبت به انتشار نامه اخطار بانک به آرش میراسماعیلی برای تسویه حساب پس از دریافت وام اقدام کرد و با عنوان «حکم جلب آرش میراسماعیلی» این خبر را انتشار داد. 

آرش میراسماعیلی، دارنده دو مدال طلا و دو مدال برنز جهان و یکی از چهره‌های شاخص جودوی ایران با انتقاد شدید از این اقدام و انتشار نامه بانک در یکی از سایتهای خبری، اظهار کرد: من وام خود را روز گذشته (سه شنبه) به طور کامل و حدود دو سال پیش از موعد مقرر بطور کامل تسویه حساب کردم. این موضوع یک بحث شخصی بود و وقتی از مسئولان حقوقی بانک پیگیری کردم که این نامه را در اختیار چه کسانی گذاشته اند، تاکید کردند نامه اخطار را تنها به فدراسیون جودو ارسال کرده‌اند و مکاتبه شان فقط با فدراسیون جودو بوده است.

وی افزود: من نیز امروز (چهارشنبه) بصورت رسمی و به علت نشر اکاذیب، افترا، تشویش اذهان عمومی و قرار دادن اسناد دولتی در اختیار رسانه‌های جمعی، نسبت به شکایت از فدراسیون جودو و مدیرعامل سایت خبری که این نامه را انتشار داده است، اقدام کرده‌ام و به طور قطع تا انتها این موضوع را پیگیری قضایی خواهم کرد. این در حالی است که محمد درخشان، رییس فدراسیون جودو مدعی شده بود: این نامه از طریق فدراسیون جودو در اختیار یکی از رسانه‌ها قرار نگرفته و بانک به غیر از فدراسیون جودو به افراد دیگر نیز این نامه را ارسال کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی