بازدید 2153

فراخوان جدید مشمولان غائب برای تعیین تکلیف

کد خبر: ۷۶۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 17 January 2018

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایب برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود باید مجددا به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند.

به گزارش میزان، سرهنگ رحمان علیدوست اظهار داشت: مشمولانی که برگ آماده به خدمت دریافت کرده اند، ولی در تاریخ‌های تعیین شده، برای انجام خدمت سربازی خود را معرفی نکرده اند، غایب محسوب شده و سه ماه اضافه خدمت برای آنان درج خواهد شد.

وی افزود: این دسته از مشمولان برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود می‌بایست مجددا به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و برگ آماده به خدمت با تاریخ جدید را دریافت کنند.

معاون احضارو اعزام این سازمان خاطرنشان کرد: مشمولان غایب در صورتی که وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند با محرومیت‌ها و محدودیت‌های اجتماعی که در ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی در نظر گرفته شده ازجمله عدم دریافت تسهیلات و خدمات بانکی، خدمات بیمه‌ای، اشتغال به کارو. مواجه خواهند شد.

وی گفت:مشمولان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و مجموعه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا سامانه پیامک به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ اقدام کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر