بازدید 8713
۱
سوژه

رییس جوان ووشو؛ بزرگترین بازنده انتخابات کمیته المپیک

روسای فدراسیون های رزمی (درخشان، فرجی و علی نژاد) موفق نبودند و نتوانستند در هیچ پستی رای بیاورند. آنها از اقبال کمتری بین سایر روسا برخوردار هستند.رای مساوی اولین شوک را به علی نژاد وارد کرد چون قبلا هم به او گفته شده بود اگر انتخابات به دور دوم برود شانس کمتری دارد.
کد خبر: ۷۶۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 17 January 2018

انتخاب دبیرکل (پستی که از نگاه IOC بسیار مهمتر و اجرایی تر از صندلی ریاست دیده می شود) از حساس ترین بخش های مجمع کمیته المپیک بود. جایی که شاهرخ شهنازی، مهدی علی نژاد، صادق فرجی و علی مرادی برای آن کاندیدا شده بودند.

به گزارش تابناک ورزشی، پیش بینی ها با درصد بالای رای ها به نفع رییس موفق ووشو که می خواست جای شهنازی را بگیرد، بود اما برخلاف انتظارها مهندس با اخلاق و با پرستیژ ورزش، یعنی شاهرخ شهنازی که شایعات مختلفی دورش چیده بودند، شانه به شانه علی نژاد پیش رفت و با رای مساوی 26 به 26 انتخابات را به دور دوم کشاند. همین رای مساوی اولین شوک را به علی نژاد وارد کرد چون قبلا هم به او گفته شده بود اگر انتخابات به دور دوم برود شانس کمتری دارد.

رییس جوان ووشو؛ بزرگترین بازنده انتخابات کمیته المپیک

علی نژاد در کمال تعجب در دور دوم شش رای خود را از دست داد تا رقابت بر سر صندلی دبیر کلی را بدجوری ببازد. گویا او آنقدر از انتخاب شدنش مطمئن بود که بعد از مجمع به خبرنگاران که قصد مصاحبه با او را داشتند اعتراف کرد که در شوک است و نمی تواند صحبت کند! به این ترتیب رییس ووشو را می توان در صدر ناکامان بزرگ انتخابات جای داد. او که برای پست خزانه داری هم ثبت نام کرده بود، از این سمت انصراف داد تا کادر جدید کمیته المپیک بدون او شکل بگیرد.

به طور کلی اما روسای فدراسیون های رزمی (محمد درخشان، صادق فرجی و مهدی علی نژاد) موفق نبودند و نتوانستند در هیچ پستی رای بیاورند. آنها از اقبال کمتری بین سایر روسا برخوردار هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یعنی علی نژاد خوشتیپ و با پرستیژ نیست؟
انشای خبر به طرز بدتیپی نشانه ی سمت و سو داشتن خبر به سمت شاهرخ داره
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی