بازدید 2325

آتش‌سوزی در بازار تاریخی کرمان

کد خبر: ۷۶۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 17 January 2018

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از حریق یک باب مغازه در بازار سنتی کرمان و اطفای آن توسط سازمان آتش‌نشانی کرمان خبر داد.


به گزارش ابتکار، علی عسکری با اعلام این خبر گفت: در ساعت 22 و 18دقیقه 25دی‌ماه از وقوع این حادثه آگاه شدیم و با توجه به حساسیت بازار بزرگ کرمان سریعاً دو دستگاه خودرو اطفای حریق از نزدیکترین ایستگاه‌های آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام کردیم.


وی با بیان این مطلب که مغازه کیف و کفش واقع در بازار تاریخی کرمان دچار حریق شده بود، اظهار کرد: با توجه به موقعیت بازار کرمان و وجود تعداد زیاد واحدهای تجاری هم جوار با تلاش آتش‌نشانان حریق به وجود آمده اطفا شد و از سرایت و گسترش آتش به واحدهای تجاری هم جوار جلوگیری به‌عمل آمد. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان تصریح کرد: این حادثه خسارت جانی نداشته است و علت آن از سوی کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

وی ضمن درخواست رعایت نکات ایمنی از کسبه واحدهای تجاری، یادآور شد: شهروندان جهت فراگیری نکات ایمنی و آتش‌نشانی به صورت رایگان می‌توانند به سایت اینترنتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان یا به نزدیکترین ایستگاه آتش‌نشانی محل سکونت خود جهت ثبت‌نام مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی