بازدید 5748
۱
واکنش

بیانیه فدراسیون:حق با دستیار کی روش بود،معاون دبیرکل مقصر

اگر اوسیانو مانع ورود افراد به بخش‌هایی از این ساختمان و اتاق‌های کادرفنی شده، او تنها وظیفه قانونی‌اش را انجام داده و رفتار نامتعارفی هم از او سر نزده. ضمن آنکه آغازگر توهین‌های کلامی، علی خطیر(معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون) بوده
کد خبر: ۷۶۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 17 January 2018

فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای درباره رخداد دیروز در ساختمان پک توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در اطلاعیه فدراسیون فوتبال در این باره آمده است: در زمان بازدید هان جانسن از ساختمان «پک» به دلیل انجام نشدن برخی پیش‌بینی‌ها و عدم هماهنگی‌ها، اتفاق ناخوشایندی رخ داد.

 در ساختمان پک به دلیل اینکه محل استقرار تیم ملی و کادر فنی است، اطلاعات محرمانه‌ای از تیم ملی وجود دارد، بنابراین ضروری است که ورود به این ساختمان با هماهنگی صورت گیرد. اگر آقای اوسیانو کروز مانع ورود افراد به بخش‌هایی از این ساختمان و اتاق‌های کادر فنی شده، او تنها وظیفه قانونی‌اش را انجام داده و رفتار نامتعارفی هم از او سر نزده است. ضمن آنکه باید اشاره کرد آغازگر توهین‌های کلامی، آقای علی خطیر(معاون اجرایی دبیر کل فدراسیون) بوده است.

 گزارش کامل این ماجرا به رییس محترم فدراسیون فوتبال منتقل شده و به محض بازگشت ایشان به تهران، تصمیم لازم درباره خاطی توسط رییس فدراسیون اتخاذ خواهد شد.

بیانیه فدراسیون:حق با دستیار کی روش بود،معاون دبیرکل مقصر

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خواهش میکنم بدون منبع معتبر شایعه پراکنی نکنید.
بدون هیچ صحت و سقمی نمیشه خبر کذب تولید کرد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان