بازدید 36728

آزار و اذیت پسر 9 ساله در یک سوپر مارکت!

پسر 17ساله که متهم است در غیاب صاحب یک سوپر مارکت پسر خردسال را آزار داده‌است، دیروز پای میز محاکمه ایستاد.
کد خبر: ۷۶۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰ 17 January 2018

رکنا نوشت: پسر 17ساله که متهم است در غیاب صاحب یک سوپر مارکت پسر خردسال را آزار داده‌است، دیروز پای میز محاکمه ایستاد.

هجدهم شهریور ماه امسال مرد جوانی به پلیس آگاهی رفت و از مرد جوانی که پسر ۹ ساله اش را آزار داده بود، شکایت کرد. وی گفت: من و همسرم کارمند هستیم. به همین خاطر پسر 9 ساله ام هر روز بعد از بازگشت از مدرسه در خانه تنها می ماند تا ما از محل کار به خانه برگردیم. پسرم دیروز در غیاب ما برای خرید خوراکی به سوپرمارکت سر خیابان رفته بود اما وقتی ما به خانه برگشتیم متوجه شدیم پسرمان در حال گریه کردن است. او گفت مرد مغازه‌دار او را آزار داده است.

به دنبال شکایت این مرد پلیس به سوپرمارکت مورد نظر رفت و صاحب مغازه را بازداشت کرد. این مرد میانسال اما گفت روز قبل در سوپرمارکت نبوده است و مغازه اش را برای ساعتی به پسر ۱۷ ساله یکی از بستگانش سپرده بود.

با اطلاعاتی که این مرد پلیس داد متهم ۱۷ ساله بازداشت شد اما ادعا کرد پسرخردسال را آزار نداده است.

در حالی که پزشکی قانونی آزارپسر خردسال را تایید نکرده بود متهم 17ساله دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک قاضی مستشار پشت درهای بسته و غیر علنی محاکمه شد. وی خودش را بی گناه خواند و ادعا کرد پسر خردسال را آزار نداده است.

وی گفت: وقتی صاحب سوپرمارکت قصد داشت برای کاری به بیرون برود من قبول کردم تا چند ساعتی را در مغازه او بمانم. وقتی پسر خردسال برای خرید به مغازه آمد شکلاتی به او دادم و از او خواستم تا پشت دخل بیاید. چون پسر بانمکی بود با او شوخی کردم و او را در آغوش گرفتم ولی او را آزار ندادم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۲
میدونید کشور عجیبی داریم. همین چند وقت پیش بود که ستایش توسط یک جانی نوجوان به قتل رسید. قاتل نوجوانی بود که از نظر مالی هیچ مشکلی نداشت. به نظر میرسه باید آموزش های لازم در مدارس به کودکان داده شود تا دیگه شاهد این حوادث نباشیم. باید به کودکان آموزش داد که افراد غریبه عمو خاله نیستند. حتی شرایط طوری هست که به آشنایان هم نمیشه اعتماد کرد. در همه جای دنیا آدم های مریض از نظر روانی وجود داره اما در ایران شیوع اون کمی ببیشتره.
به نظر من این آقاپسر 17 ساله اگر به شوخی!!! یک اعدام جدی و واقعی برایش تدارک دیده شود و طناب دار بر گردنش بیافتد و زیر پایش خالی شود بهتر است.... تا دیگر نتواند با زندگی یک بچه بازی کند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
بابا تو دیگه کی بودی خوبه قاضی نشدی اینطور اتفاقات باید ریشه یابی شود
موضوعات اثبات شده فراوان وجود دارد که می شود به آن پرداخت این موضوع بر اساس اظهارات شما اثبات نشده وبی جهت تشویش اذهان عمومی را می نماید
لطفا وقت بیشتری برای بچه هاتون بذارید. راحت به همسایه، بقال محله و... اعتماد نکنید
شدت آزاري كه كودك ديده است را ما درك نميكنيم
"پزشکی قانونی آزارپسر خردسال را تایید نکرده بود"
"ادعا کرد پسرخردسال را آزار نداده است."
این دو تا جمله رو بزارید کنار هم یعنی اصن اتفاقی نیوفتاده
عجب خبری
چرا هميشه بد بين هستيم خوب بانمك بوده يكم بغلش كرده خوب كه چي ....
پزشكي قانوني كه چيزي رو تاييد نكرده
بر چه اساس محاكمه كردن؟
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد در جامعه است همین است .
نباید دست به بچه مردم میزدی شاید مریضی داشته باشی بهش انتقال بدی. حتی از حد مجاز حق نداری نزدیکتر بشی به بچه ها چه برسه که بخوای بغلشون کنی. این چیزها رو لطفا رسانه ها بگن و بنویسن تا جا بیفته.
ای ادمی که اینقدر قساوت و خشونت در. تو نهفته که با کمترین گزارشی حکم اعدام میدی اگر پسر ۱۷ ساله تو مرتکب چنین کاری می شد . اذیت نه فقط محبت و در اغوش گرفتن یک نو جوان تو چه حکمی می دادی. التماس کمی تفکر.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان