بازدید 7778
۱
تحلیل

آماده سازی تیم ملی توسط دستیاران/ پس کی روش کجاست؟

کی روش باید مسئول و امانتدار ستاره هایی باشد که در دشوارترین روزهای رقابت داخلی باشگاه ها و در آستانه لیگ قهرمانان به تیم ملی سپرده شده اند ولی گویا این مهم چندان برای کارلوس پرتغالی اهمیت ندارد و احتمالا با شنیدن انتقادها بار دیگر یک بیانیه فیسبوکی منتشر کرده و در قامت طلبکار همه را زیر سوال می برد.
کد خبر: ۷۶۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 16 January 2018

در حالی که فدراسیون فوتبال با زحمت فراوان موافقت سرمربیان لیگ برتری را برای تحویل ملی پوشان شان بعد از هر بازی لیگ برتری جلب کرده است و جنجالی بزرگ و احتمالی با کوتاه آمدن باشگاه ها رفع شده، اما حالا یک ابهام بزرگ اطراف تیم ملی فوتبال و تمرینات ریکاوری بازیکنان دعوت شده ایجاد شده است:« پس خود کی روش کجاست؟»

به گزارش تابناک ورزشی، تمرینات آماده سازی بازیکنان تیم ملی بعد از بازی های لیگ شامل حرکات کشش، دوچرخه زدن و استخر سرد و گرم زیر نظر بدنساز فوق جوان کی روش و دو دستیار او مارکار آقاجانیان و اوسیانو کروز برگزار می شود؛ در حالی که اثری از جناب کی روش نیست! حالا که رضایت سرمربیان معترض گرفته شده و صدایی از منتقدان بیرون نمی آید، سوال خبرنگاران ورزشی این است که سرمربی پرتغالی که اینهمه روی اهمیت این بخش از تمرینات هفتگی و برنامه مدونش تاکید داشت چرا غیب شده و کار را به دستیارانش سپرده است؟

آماده سازی تیم ملی توسط دستیاران/ پس کی روش کجاست؟

به نظر می رسد کی روش باید مسئول و امانتدار ستاره هایی باشد که در دشوارترین روزهای رقابت داخلی باشگاه ها و در آستانه لیگ قهرمانان به تیم ملی سپرده شده اند ولی گویا این مهم چندان برای کارلوس پرتغالی اهمیت ندارد و احتمالا با شنیدن انتقادها بار دیگر یک بیانیه فیسبوکی منتشر کرده و در قامت طلبکار همه را زیر سوال می برد.

حالا باید از فدراسیون فوتبال هم پرسید که قرارداد کارلوس که امروز جزییات آن هم منتشر شده است، چطور تفسیر شده که او رغبتی برای بازگشت به تهران ندارد؟ چرا کسی جرات ندارد از او بپرسد انضباط سفت و سخت اردوی تیم ملی چه زمانی شامل خود او می شود؟ مذاکره برای یافتن حریف تدارکاتی چه بهانه ای است که هر از گاهی یک خبر درباره جستجوی کی روش برای آن منتشر می شود و یک هفته هم خبر دیگری در این رابطه نیست؟ سابقه نشان داده بدون همان تعهدی که کی روش در هر بیانیه ای از آن دم می زند، نتیجه ای درخشان در انتظار یوزهای پارسی در روسیه نخواهد بود.

نویسنده: بهنام شریفی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تمرین که نکردن ، ریکاوری هست . نگران نباشید این انتقاد شما ارزش جواب و بیانیه دادن نداره .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر