بازدید 10501
۱
گزارش تابناک

ورزشی ترین مدیر ایران که شانس وزیرشدن دارد، کیست؟

او در دوره نخست انتخاب احمدی نژاد به عنوان ریاست جمهوری به شدت به او نزدیک بود و برای ریاست سازمان تربیت بدنی گزینه اصلی به شمار می رفت اما ناگهان از حلقه رفقای محمود احمدی نژاد کنار زده شد و با این دوری در واقع راه را برای ورود سیاسیون و غیرورزشی هایی مثل علی آبادی و سعیدلو باز گذاشت.
کد خبر: ۷۶۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 16 January 2018

در میان تمام روسای فدراسیون های فعلی ورزش ایران گزینه هایی که بتوان روی آنها به عنوان یک وزیر ورزشی حساب باز کرد، چندان زیاد نیست اما یک چهره هست که از مدال های طلای قهرمانی جهان و المپیک گرفته تا سابقه مدیریت موفق و تحصیلات تکمیلی را در کارنامه دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، این چهره کسی نیست جز رسول خادم... او که در دوره نخست انتخاب احمدی نژاد به عنوان ریاست جمهوری به شدت به او نزدیک بود و برای ریاست سازمان تربیت بدنی گزینه اصلی به شمار می رفت اما ناگهان از حلقه رفقای محمود احمدی نژاد کنار زده شد و با این دوری در واقع راه را برای ورود سیاسیون و غیرورزشی هایی مثل علی آبادی و سعیدلو باز گذاشت.

رسول خادم، اما حالا با کوله باری از تجربه مدیریت در شورای شهر و فدراسیون، بهترین گزینه برای مدیریت ورزش کشور توسط خود ورزشی ها در آینده نه چندان دور است. او که بخش اعظمی از عمر خود را در ورزش به عنوان قهرمان، مربی و مدیر سپری کرده، در چند سال اخیر عملکرد نسبتا مطلوبی از خود در فدراسیون کشتی نشان داده است و برای اداره ورزش کشور هم احتمالا ایده دارد.

در کنار او البته ورزشی های سرشناس دیگری هم قابلیت و شایستگی نشستن در جایگاه متولی وزارت ورزش ایران را دارند مثل محمد دادکان استاد دانشگاه با تحصیلات دکترا و مدیریت در سطوح عالی اما او اکنون در دایره مسوولیت در دستگاه ورزش کشور کنار مانده است و در وزارت صنعت،معدن و تجارت با حکم رفیقش شریعتمداری، به حکم مشاور وزیر بسنده کرد.

رسول خادم اما رویه نرم تری دارد و مثل دادکان تند و تیز نیست. این مدیر گوش شکسته که با ظاهری ساده در تمامی مجامع حاضر می شود و خیلی رابطه خوبی هم با کت و شلوار پوشیدن ندارد، دیروز هم با یکی از همان بلوزهای راه راه خود در انتخابات کمیته ملی المپیک حاضر شد. او که این روزها از سوی اتحادیه جهانی کشتی به شدت بابت پرونده تعلیق ایران تحت فشار است، در سال های اخیر توانسته از نظر اقتصادی فدراسیون کشتی را در وضعیت خوبی قرار دهد. به تازگی ریاست او در کشتی هم برای ۴ سال دیگر تمدید شده؛ اما به نظر می رسد می توان به رسول خادم در آینده برای مسئولیت های بزرگترین هم اطمینان کرد.

نویسنده: بهنام شریفی

ورزشی ترین مدیر ایران که شانس وزیرشدن دارد، کیست؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همون اوایل هم این بنده خدا رو کله می کنند!!
رسول مواظب خودت باش !!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار