بازدید 4706

تیم ایرانی قهرمان آسیا بزودی منحل می شود

انحلال تیمهای وزارت نفت همچنان ادامه دارد و این مجموعه متمول که روزگاری به تنهایی بار بزرگی از ورزش حرفه ای ایران را به دوش می کشید، اکنون قید تیمداری را زده و یکی یکی تیمها را به حراج می گذارد و قصد هزینه در میدان ورزش را ندارد.
کد خبر: ۷۶۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ 15 January 2018

خبر بد برای فوتسال ایران از راه رسید و تیم تاسیسات دریایی منحل می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، نایب قهرمان لیگ ایران و قهرمان دوسال قبل آسیا یعنی باشگاه تاسیسات دریایی با توجه به مشکلات شدید مالی در حال منحل شدن است و به احتمال زیاد در لیگ برتر فوتسال سال آینده حضور نخواهد داشت.
تیم فوتسال تاسیسات دریایی که ۵ سال است در لیگ برتر فوتسال ایران با درخشش ستارگانش همیشه جزو مدعیان قهرمانی است و سابقه قهرمانی در باشگاه های آسیا را در کارنامه خود دارد، با توجه به دستوری که به مدیران باشگاه تاسیسات رسیده است، این باشگاه در حال منحل شدن است و به احتمال زیاد در لیگ برتر فوتسال در سال آینده حضور نخواهد داشت.

رحیمی، مدیرعامل کل رئیس صندوق بازنشستگی نفت خبر انحلال تاسیسات دریایی را اعلام کرده و خواهان این شده که از فصل بعد دیگر در این رشته ورزشی تیم‌داری نخواهند کرد. به نظر می رسد انحلال تیمهای وزارت نفت همچنان ادامه داشته باشد و این مجموعه متمول که روزگاری به تنهایی بار بزرگی از ورزش حرفه ای ایران را به دوش می کشید، اکنون قید تیمداری را زده و یکی یکی تیمها را به حراج می گذارد و قصد هزینه در میدان ورزش را ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها