بازدید 4463

آجورلو در استانبول با دنیزلی تمام می کند

در صورتی که دنیزلی بخواهد برای حضور در تراکتورسازی به تبریز بیاید، علی گل‌تکین دستیار سابق خود در پاس را نیز همراهش می‌آورد. همچنین سیدمجتبی حسینی نیز در صورتی که بخواهد در تبریز به کارش ادامه بدهد، دیگر دستیار دنیزلی خواهد بود.
کد خبر: ۷۶۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 15 January 2018

نمایندگان باشگاه تراکتورسازی حدود یک هفته‌ای می‌شود که در ترکیه حضور دارند و مشغول مذاکره با مصطفی دنیزلی هستند تا بتوانند او را برای حضور در تبریز متقاعد کنند. هیات مدیره تراکتورسازی روز گذشته به مصطفی آجورلو مأموریت داد که از بین دو گزینه مطرح شده (مصطفی دنیزلی و الکساندر نوری) یکی را به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان انتخاب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، مذاکرات نمایندگان باشگاه تراکتورسازی با دنیزلی در ترکیه روند خوبی را پشت سرمی‌گذارد و آنها توانسته‌اند تا حد زیادی با سرمربی مدنظرشان به توافق برسند. با توجه به اینکه آجورلو هم قرار است به‌زودی راهی ترکیه شود و اصطلاحاً با دنیزلی «تمام» کند، بعید است که کارهای حضور او در تبریز تا پیش از دیدار پنجشنبه تراکتورسازی - سایپا تمام شود.

مذاکره بین دو طرف همچنان ادامه دارد، اما در صورتی که دنیزلی بخواهد برای حضور در تراکتورسازی به تبریز بیاید، علی گل‌تکین دستیار سابق خود در پاس را نیز همراهش می‌آورد. همچنین سیدمجتبی حسینی نیز در صورتی که بخواهد در تبریز به کارش ادامه بدهد، دیگر دستیار دنیزلی خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار