بازدید 7964
سوژه

رییس کمیته ملی المپیک بعدازبیکاری کجا می رود؟

شنیده می‌شود او مدیریت ورزش یکی از ارگان‌های متمول و پر بودجه و مستقل کشور (بخوانید آستان قدس رضوی) را بر عهده خواهد گرفت
کد خبر: ۷۶۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 14 January 2018

پس از پایان زمان ثبت نام انتخابات کمیته ملی المپیک، صحبت‌های هاشمی رنگ واقعیت به خود گرفت و او ثبت نام نکرد تا این صندلی جذاب را به نفر بعدی تحویل دهد و خبری از سفرهای طولانی و عجیبش به رویدادهای خارجی هم دیگر سوژه رسانه ها نشود.

به گزارش تابناک ورزشی، کیومرث هاشمی در نشست خبری خود که حدود یک ماه پیش برگزار شد در خصوص این که آیا در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت‌نام خواهد کرد یا خیر؟ گفت که فعلا مصلحت در این است که ثبت نام نکند. پس از پایان زمان ثبت‌نام انتخابات کمیته ملی المپیک، صحبت‌های هاشمی رنگ واقعیت به خود گرفت و او ثبت نام نکرد تا مشخص شود به عنوان کارمند دولت قرار است مدتی بیکار باشد هرچند این دوره زیاد طول نخواهد کشید.

شایعاتی شنیده شده مبنی بر این که هاشمی بیشتر از هر چیزی به این خاطر در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام نکرد که وزارت ورزش و مجموعه دولت فعلی علاقه‌ای به حضور او در راس این کمیته نداشت.با این حال شنیده می‌شود او مدیریت ورزش یکی از ارگان‌های متمول و پر بودجه و مستقل کشور (بخوانید آستان قدس رضوی) را بر عهده خواهد گرفت. باید دید در نهایت هاشمی پس از ریاست کمیته ملی المپیک عهده دار چه مسئولیتی خواهد بود. او پیش از بازگشت به ورزش معاون تربیت بدنی و تندرستی وزارت آموزش و پرورش بود.

رییس کمیته ملی المپیک بعدازبیکاری کجا می رود؟

نویسنده: امید صبوری

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان