بازدید 2122

نماینده جمهوری‌خواه کمیته اخلاق مجلس نمایندگان آمریکا استعفا کرد

در پی استعفاهای مکرر مقامات دولت فعلی آمریکا، یکی از اعضای جمهوری‌خواه کمیته اخلاق مجلس نمایندگان آمریکا هم از سمت خود استعفا کرد.
کد خبر: ۷۶۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 14 January 2018

در پی استعفاهای مکرر مقامات دولت فعلی آمریکا، یکی از اعضای جمهوری‌خواه کمیته اخلاق مجلس نمایندگان آمریکا هم از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش فارس، «تری گودی» این هفته بعد از پنج سال از کمیته اخلاق مجلس نمایندگان آمریکا استعفا کرد.

شبکه آمریکایی «سی ان ان» در این خصوص گزارش کرد، این نماینده جمهوری‌خواه از ایالت «کارولینای جنوبی»، استعفای خود را روز چهارشنبه هفته گذشته به «پل رایان» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تقدیم کرد و جزئیات نامه استعفای وی روز پنجشنبه در سوابق کنگره منتشر شد و اوایل هفته نیز استعفای وی در رسانه‌ها گزارش شد.

سخنگوی این نماینده جمهوری‌خواه گفت، گودی زمانیکه در ماه ژوئن سال گذشته میلادی بعنوان رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا معرفی شد، از رهبری مجلس نمایندگان آمریکا خواست که وی را از یکی از چهار کمیته‌ای که در آن حضور دارد، خارج کند.

گودی علاوه بر ریاست بر کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا در کمیته‌های اطلاعات و قضایی این مجلس فعالیت دارد.

از زمانیکه «دونالد ترامپ» در یکسال گذشته بعنوان رئیس‌جمهور آمریکا برگزیده شده است، بسیاری از مقامات دولت وی چه در بخش دولتی و چه در بخش نظامی از سمت خود استعفا کرده‌اند که دلایل برخی از این استعفاها اعلام نمی‌شود اما بسیاری از مقاماتی که از دولت ترامپ استعفا کرده‌اند، با رئیس‌جمهور کشور خود دچار اختلاف نظر عمیق شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار