بازدید 2083

2طرح جدید دانشگاه تهران برای حمایت از انجمن‌های علمی

کد خبر: ۷۶۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 14 January 2018

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: برای سال 97 برنامه‌های بسیاری برای انجمن‌های علمی تدارک دیده‌ایم، اکنون وقت آن است که انجمن‌های علمی وارد فاز جدیدی شوند.

به گزارش فارس، مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در مراسم تقدیر از برگزیدگان دهمین جشنواره حرکت دانشگاه تهران ضمن ابراز خوشحالی از افتخار آفرینی دانشجویان این دانشگاه و کسب مقام اول کشور در جشنواره حرکت، گفت: کسب رتبه برتر در این جشنواره افتخار بزرگی برای دانشگاه تهران است؛ اما مهم‌تر از کسب رتبه، فعال شدن هسته‌های علمی و انجمن‌های علمی و دانشجویی است.

وی ادامه داد: برای سال 97 برنامه‌های بسیاری برای انجمن‌های علمی تدارک دیده‌ایم، اکنون وقت آن است که انجمن‌های علمی وارد فاز جدیدی شوند.

سرسنگی از دو طرح جدید این دانشگاه برای حمایت از دانشجویان و انجمن‌های علمی خبر داد و گفت: بسیاری از نشریات انجمن‌های علمی دست‌کمی از نشریات علمی- پژوهشی ندارند.

وی افزود: ما خواستار بررسی و ارزیابی آنها هستیم و بحث ورود انجمن‌های علمی به فضای علمی کشور را جدی دنبال می‌کنیم. انجمن‌های علمی می‌توانند در این زمینه نقش بسیار مهمی ایفا کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران اضافه کرد: از ابتدای سال 97 انجمن‌های علمی را با جدیت تمام حمایت می‌کنیم تا از طریق پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بتوانند به عنوان شرکت دانش‌بنیان فعالیت کنند. امیدواریم همه این طرح‌ها در سال 97 عملیاتی شده و دانشجویان دانشگاه تهران بتوانند فراتر از آنچه که اکنون هستند، بدرخشند.

بنابراین گزارش، در این مراسم علی حمیدیان به عنوان نماینده انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران به سخنرانی پرداخت و از حمایت‌های معاونت فرهنگی دانشگاه تهران قدردانی کرد.

پایان بخش این مراسم از انجمن‌های علمی دانشجویی برگزیده تقدیر شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان