بازدید 6598
۱

تقاضای پیروانی برای تمدید10ساله بابرانکو و واکنش به اختلاف با کی روش

کد خبر: ۷۶۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷ 13 January 2018

مدیر یا همان سرپرست جدید تیم پرسپولیس گفت: خدا را شکر من به شخصه با کی‌روش هیچ مشکلی نداشتم. بیشترین دلیل و مشکلی که وجود داشت، به خاطر کمبود امکانات در تیم ملی بود.

به گزارش تابناک ورزشی، افشین پیروانی در نشست خبری پرسپولیس حاضر شد و در مورد آخرین وضعیت سرخپوشان اظهار داشت: خبرنگاران هیچ وقت به جایگاه اصلی‌شان نرسیده‌اند. این قشر، قشر زحمتکش است. برای شما خبرنگاران آرزوی موفقیت می‌کنم و از دوستان هیت مدیره تشکر می‌کنم که برای موفقیت پرسپولیس تلاش کردند. باید همه دست به دست هم بدهیم که پرسپولیس موفق شود.

مدیر ورزشی پرسپولیس در خصوص تلاش‌های او برای حل مشکلات باشگاه همانند بحث احمد نوراللهی تصریح کرد:‌ اگر هم کاری انجام داده‌ام این مسئله وظیفه من بوده چرا که پست مهم و حساسی دارم و باید ارتباط‌هایی برقرار کنم تا مشکلات حل شود. البته خوش‌شانس بودم که این اتفاقات هم رخ داده از من نظر من پرسپولیس بهترین و بزرگترین و پرافتخارترین تیم در ایران، آسیا و دنیا است. شاید بگویید چرا در دنیا، اما باید بگویم هیچ‌کجای دنیا تیمی را نمی‌بینید که به شهر دیگری برود و کلی هوادار داشته باشد. دیروز من در مشهد به همراه کریم باقری دوست خوبم احساس غرور کردیم که چقدر تماشاگر در ورزشگاه بود و از پرسپولیس حمایت می‌کردند. این مسئله اقتدار تیم را نشان می‌دهد و همه می‌دانند که پرسپولیس خوب بازی می‌کند و قهرمانی نزدیک است. برانکو امروز به بازیکنان گفت که این بازی را فراموش کنند و به بازی بعد فکر کنند قهرمان شدن سخت است اما حفظ قهرمانی سخت‌تر است هرچند که خدا را شکر در حال تکرار قهرمانی هستیم. اگر کاری می‌کنم وظیفه‌ من است و شما خبرنگاران هم که اطلاع‌رسانی می‌کنید دل‌تان با تیم است و همه دعا می‌کنیم که پرسپولیس قهرمان شود.

پیروانی در ادامه در خصوص اینکه چرا به حوزه مدیریت روی آورده‌اید و اینکه برخی‌ها معتقدند قرار است بعد از جدایی برانکو پیروانی سرمربی پرسپولیس شود و همچنین در ادامه در خصوص جدایی از تیم ملی و سکوت چند ماهه، اظهار داشت: من اگر شاخه فعالیت‌کاریم را تغییر دادم و به دنبال این هستم در بحث مدیریتی کار خودم را ادامه بدهم و به هیچ عنوان در بحث مربیگری ورود نخواهم کرد. به نظرم در حال حاضر برانکو یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است ای کاش یک قرارداد ۱۰ساله با برانکو بسته شود تا از تجربیات این مربی در ایران استفاده شود. من به هیچ عنوان در بحث فنی ورود نمی‌کنم و قصد مربیگری را ندارم به دنبال این هستم که در مدیریتی کارم را ادامه دهم و اعتقاد دارم کار مربیگری کار بسیار سختی است و آرزو می‌کنم در ادامه سرمربی پرسپولیس فعالیتش را به همین صورت ادامه دهد و موفق شود.

وی در ادامه در بحث سکوتش نسبت به جدایی از تیم ملی تأکید کرد: ۱۰ ماه است در خصوص تیم ملی صحبتی نکردم و سعی کردم سکوت کنم. اما به نظر من بیشترین دلیل و مشکلی که وجود داشت، به خاطر کمبود امکانات در تیم ملی بود. خدا را شکر من به شخصه با کی‌روش هیچ مشکلی نداشتم. حتی چند روز پیش پیامک سال نو را برای او فرستادم و صحبت کردیم با هم حتی کی‌روش من و خانواده‌ام را به پرتغال دعوت کرد. ارتباط من و کی‌روش واقعاً دوستانه است به شخصه هیچ مشکلی باهم نداریم اما به نظرم دلایل اصلی اختلافی که کی‌روش با فوتبال ایران داشته باشد، بحث کمبود امکانات است و به نظرم باید همه شرایط برای تیم ملی مهیا شود چرا که ما بهترین تیم آسیا هستیم و باید امکانات بهتری داشته باشیم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدوارم در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنند آرزو می‌کنم بیشترین نفرات دعوت شده به تیم ملی از پرسپولیس باشد شاید برخی از افراد ناراحت باشند که چرا بیشتر بازیکنان دعوت شده از پرسپولیس است. اما آرزوی من این است این اتفاق صورت بگیرد مطمئن باشید هر کمکی از دستم بربیاید برای تیم ملی و شخص کی‌روش انجام می‌دهم و تیم ملی موفق شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اصلا در دنیا بلکه در جهان
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار